מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: האם אנה זק שברה שיא נוסף?

השיר "לך לישון" של אנה זק ממשיך להוביל, אך מה קורה עם מספר ההאזנות שלו? וגם: השיר החדש של עומר אדם לא מצליח לשחזר את ההישגים של שני הקודמים
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אורבניקה)
"לך לישון" של אנה זק מוביל שבוע נוסף את טבלת ההאזנות בקרב המשתמשים הישראלים של אפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי. עם זאת, מספר ההאזנות השבועי של השיר ירד לראשונה מאז כניסתו לטבלה, והסתפק בנתון של מתחת ל-200,000, לאחר שבשבוע הקודם התקרב ל-210,000 והתברג כזכור כשיר עם שיא ההאזנות הרביעי בגובהו באפליקציה השוודית בשנה האחרונה.
מתחת לאנה זק אירעו שני חילופים: "Enemy" של אימג'ן דרגונס ו-JID מהסדרה המצוירת של נטפליקס "ארקיין", המבוססת על המשחק League of Legends, עלה למקום השני ודחק את "חוץ ממך" של מאיה דדון למקום השלישי, ובמקומות 4 ו-5 התחלפו ביניהם "Heat Waves" של Glass Animals ו"לבד על המיטה" של עומר אדם, בהתאמה.
ברשימת האמנים המואזנים ביותר ממשיך להובילי עומר אדם, למרות שהשיר החדש שלו, כאמור ירד השבוע בכמעט 10,000 האזנות; במקום השני נמצא עדן חסון, שדורך גם הוא במקום; אייל גולן יורד למקום הרביעי בעוד טונה חוזר למקום השלישי; ובמקום החמישי דורך רביד פלוטניק.
ברשימת האלבומים המואזנים בישראל לא היה שינוי: טונה ממשיך להובילי זה שבוע עשירי ברצף עם "מזרח פרוע"; במקום השני "אלבום 2" של עדן חסון; "Montero" של ליל נאז X במקום השלישי; רביד פלוטניק עם "תוך כדי תנועה" במקום הרביעי; ו"Planet Her" של דוג'ה קאט במקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה