מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: כניסה מפתיעה ביותר לחמישייה

נועה קירל הובילה גם השבוע את רשימת השירים הפופולאריים בישראל, אך אחד הלהיטים הגדולים של השנה נדחק החוצה על ידי אורח מפתיע ממדינה אחרת
יאיר מור | 
נועה קירל (צילום ערן לוי)
נועה קירל ממשיכה להוביל בגדול את רשימת השירים הפופולאריים בישראל לפי יוטיוב גם בשבוע שבין יום שישי, ה-16 ביולי, ליום חמישי האחרון, ה-22 ביולי. שירה הבינלאומי הראשון, Please Don’t Suck, עלה למקום הראשון בשבוע המלא הראשון שלו באתר, ודחק מטה את השיר הקודם שלה, "טרילילי טרללה", שנמצא עתה במקום השני.
במקום השלישי נסיקה מפתיעה של הזמר הלבנוני ואיל קפורי עם השיר "אל בינת אל קוויה" ("בחורה חזקה"), שבשבוע שעבר היה במקום ה-14 בישראל ועלה יותר מעשרה מקומות בזכות הכפלה של מספר הצפיות לעומת השבוע שעבר.
שירו של רן דנקר, "בית משוגעים", שומר שבוע נוסף על המקום הרביעי, בעוד "מועבט" של עדן בן זקן ואיתי גלו יורד למקום החמישי, ולהיטה האחר של בן זקן, "ברחובות של תל אביב", נדחק אל מחוץ לחמישייה.
במקביל, ברשימת האמנים הפופולאריים בישראל אין השבוע שינוי בצמרת: אייל גולן עדיין מחזיק במקום הראשון בהפרש עצום עם 4.33 מיליון צפיות, כשאחריו נועה קירל עם כמעט מיליון צפיות פחות. כחצי מיליון צפיות אחריה נמצאת עדן בן זקן, ובהפרש קטן למדי של 100,000 צפיות מתחתיה עומר אדם. במקום החמישי נמצאים סטטיק ובן אל תבורי, שאף אחד מהשירים ששחררו בחודש האחרון לא הצליח להגיע לחמישייה הפותחת, אך בזכות השחרור של שורת שירים תוך כשבוע, סך הצפיות של כולם יחד מחזיק אותם בבטחה זה השבוע השלישי בחמישיית האמנים המואזנים ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה