מדדים ומחקרים

התאגיד בעלייה מטורפת בדיגיטל במבצע "שומר החומות", אלה הנתונים

יכול להיות שנמצאה המנצחת הגדולה של המערכה האחרונה של ישראל בעזה מבלי להילחם? לאחר שרשמה עלייה מטורפת בחשיפות בטיקטוק, טוויטר, בלייב ובאתר, זו המרוויחה הגדולה ביותר מהצורך שלנו להיצמד למסכים
אביחי דלאל |  5
דוריה למפל באולפני החדשות החדשים של כאן (צילום מיכה לובטון)
יכול להיות שנמצאה המנצחת הגדולה במבצע "שומר החומות". כאן דיווחה הבוקר (שישי) על גדילה בחשיפה לכלל הפלטפורמות הדיגיטליות של תאגיד השידור הציבורי. הצמיחה הגדולה ביותר הייתה בטיקטוק בשיעור גדילה של 2,183%, החשיפה גדלה בעיקר גם בטוויטר, בלייב כאן 11  ובאתר. 
מבצע "שומר החומות" כמו כלל מצבי החירום משך לכלי התקשורת את אזרחי ישראל המודאגים, בזמן שמרבית מתושבי המדינה נכנסו לממ"דים ולמקלטים הם ניסו לצרוך מידע על המתרחש דרך כלי התקשורת השונים. כאן שמתהדרת בפעילותה הדיגיטלית הציגה את השינוי הגדול ביותר מלפני ההסלמה האחרונה ועד לסיום המבצע בשעות הקטנות של הלילה.
אז מה זה בעצם חשיפות? כל פלטפורמה מגדירה מעט אחרת צפיות אבל בכולן המשמעות היא לחיצה וניגון של קטע וידאו. עליות הגדולות ביותר בחשיפה של כאן היו בטיקטוק, טוויטר, לייב כאן 11 והאתר.
בטיקטוק הייתה עלייה גדולה במיוחד בשיעור של 2,183% מכ-280 אלף חשיפות ל-6.4 מיליון חשיפות. כאן גם בלטה בטוויטר עם עלייה של 433% מ-2.3 מיליון חשיפות ל-12.2 מיליון. ובלייב של כאן 11 שלפני ההסלמה היה עם חשיפה של קרוב ל-860 אלף ולאחר צמיחה של 370% הגיע לחשיפה של כ-4 מיליון. האתר של כאן היה עם כ-2 מיליון  חשיפות לכ-4 מיליון בצמיחה של 104%. היוטיוב שאליו עולים מדי יום תכנים, היה עם חשיפה של כ-6.4 מיליון ועלה ב-32% ל-8.9 מיליון. 
בכאן הסבירו לאתר ice: "לאורך כל תקופת הלחימה שידרנו חדשות בגל פתוח בכל פלטפורמות השידור, בכאן 11, בכאן רשת ב ובכאן חדשות בדיגיטל. בכאן 11 ובכאן רשת ב' השידור היה רצוף  החל מהשעה 5 בבוקר ועד אחת בלילה. בכאן 11 היו שעתיים של הפוגות במהלך היום עם פריצות לשידור בהתאם לאירועים. סדרות ותוכניות לא חדשותיות, דרמה ודוקו שנדחה שידורן בטלוויזיה בשל המצב עלו לשידור בכאן דיגיטל וצברו מאות אלפי צפיות".
עוד נמסר מתאגיד השידור: "בתוך 4 שנים הפך כאן ליצרן התוכן הטוב בישראל, ברדיו, בדיגיטל ובטלוויזיה.  התכנים של כאן זוכים לחשיפה בישראל ובעולם כולו ואסטרטגיית ההפצה , בכל זמן ובכל מקום, מוכיחה את עצמה. לא עוצרים כאן. רק התחלנו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חבל שפרשו מהרייטינג , המהדורה שלהם הכי שפוייה
    נו 05/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלתי אפשרי לראות אקטואליה בתרבות דיון הצעקות של 12 ו13.ככול שלמישהו יש כמה שפחות תרבות דיבור, יותר מדבר. אין פסיקים ונקודות יותר, התנגחות של דעות קיצוניות מול דעות מתונות. זה לא חדשות, זה קירקס.
    סגור
  • 3.
    הכל נתונים שהם ממציאים. נראה אותם בועדת המדרוג, ברחו (ל"ת)
    חוטי הנקמה 05/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    ממש הישג - שידור ציבורי בטיק טוק...חחח...
    אלעד 05/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ממש ליצנים.... מאחר שאף אחד לא צופה בחלטורה המכונה "חדשות השידור הציבורי", הם מנסים להאחז בכל מיני פלטפורמות אחרות, שבינן לבין שידור ציבורי אין שום קשר. לדעתי הכתבים של התאגיד הם בדיחה, אוסף של כתבי בוסר חסרי נסיון וחסרי מקורות, נראים נורא, עילגים, ובאמת מתאימים לטיק טוק.
    סגור
  • 1.
    הכי טוב, לפרוש מהרייטינג ולפרסם נתונים איך שבא. (ל"ת)
    גאונים בתאגיד 05/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • מי שעורך את הסקרים עבורם היא חברה חיצונית
    גל 05/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אז זה בלתי תלוי, בדומה לוועדה למדרוג. חוץ מזה שאת הנתונים שנמדדים בפלטפורמות הללו לא ניתן לזייף.
    סגור