מדדים ומחקרים

נחשף: 63% מהמנהלים מודאגים מהשפעת ה-AI על תחומם - זו הסיבה

על פי דו"ח השיווק השנתי של Fiverr Pro, מנהלים נרתעים מטכנולוגיית הבינה המלאכותית ומאפשרים גמישות במדיניות החזרה למשרד. עוד נחשף, כי 69% ממנהלי השיווק מדווחים על שימוש הולך וגובר בעובדים עצמאים (פרינלסרים)

מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
חברת Fiverr, המשנה את הדרך בה העולם עובד ביחד, הציגה את דו"ח מנהלי השיווק השנתי של Fiverr Pro - פתרון הפרימיום לעסקים בגודל בינוני וגדול המחפשים טאלנטים מקצועיים מובילים.
הסקר שנערך בקרב יותר מ-500 מובילי שיווק בארצות הברית, חושף מגמות גוברות של הסתמכות על פרילנסרים למילוי חוסרים קריטיים בכוח האדם. לצד זאת, הדו"ח המדובר מדגיש את החשש הגובר בקרב מנהלים מהשפעתה של טכנולוגיית הבינה המלאכותית על התעשייה, לצד המעבר למודל כוח אדם היברידי שמשלב פרילנסרים עם עובדים במשרה מלאה.
על פי הממצאים העולים מהדו"ח של חברת Fiverr, 69% ממנהלי השיווק מדווחים על שימוש גובר בפרילנסרים השנה ורואים בהם גורם משמעותי בהצלחת הצוות. מלבד זאת, נמצא כי 63% ממנהלי השיווק משלבים בימים אלו פרילנסרים ב-1 מכל 4 פרויקטים שונים בחברה. לצד זאת, נודע כי 28% מהמנהלים נעזרים בעובדים העצמאים בכדי לגשר על פערים בכוח האדם שנוצרו בעקבות צמצומים בחברה. 
87% ממנהלי השיווק שנשאלו מחזיקים במדיניות כלשהי בנוגע לחזרה למשרד ב- 2024 - זוהי ירידה של 8% מנתוני 2023. בנוסף, נמצא כי 39% ממנהלי השיווק דורשים מהעובדים לעבוד מהמשרד לפחות ארבעה ימים בשבוע.
עם זאת, עם זאת, מנהלים הנעזרים לעיתים תכופות בפרילנסרים נוטים לאפשר גמישות רבה יותר .(43%)בגזרת התמריצים לעובדי החברה, נמצא כי תנאים כמו עבודה מרחוק, שעות גמישות ותנאי פרישה משופרים הם בין התמריצים המשמשים כאמצעי למשיכת כוח אדם ושימורו.  
בהתייחסות לאתגרים התקופתיים והרתיעה של מנהלי חברות מטכנולוגיית הבינה המלאכותית, נמצא כי מנהלי השיווק זיהו את הרבעון השני והשלישי כתקופות המאתגרות ביותר (35% ו-34% בהתאמה), כאשר יותר ממחציתם שוקלים להוציא למיקור חוץ תפקידים כמו ניהול מותג ותפקידי מפתח אחרים בתקופות אלו. עוד נחשף, כי 63% ממנהלי השיווק הביעו דאגה לגבי ההשפעה של בינה מלאכותית על הענף שלהם.  
מאיה רויזמן, מנהלת חברת Fiverr Pro: "הסקר השנתי מספק תמונת מצב ברורה ומפורטת של סדרי העדיפויות המשתנים בעולם השיווק וממחיש כיצד מובילי התעשייה מאמצים אסטרטגיות חדשות במטרה להישאר תחרותיים.
ניכר שהמנהלים המשתמשים בפרילנסרים לא רואים בהם רק כבונוס, אלא כשחקנים המשנים את תמונת הפרודוקטיביות. בעולם בו מהירות וגמישות מגדירות הצלחה - פרילנסרים הם חלק אינטגרלי מרמת התחרותיות של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה