מדדים ומחקרים

פאר טסי, אושר כהן וטונה: אלו ההופעות המדוברות ביותר של השנה

למרות המלחמה, לאורך השנה הישראלים המשיכו ללכת בהמוניהם להופעות שהעניקו להם רגעים של נחמה. פלטפורמת ההופעות muzi, חושפת את מדד דירוג ההופעות והמקומות עם הכי הרבה ביקוש להופעות בארץ בשנה החולפת. מי נמצא בעשירייה הפותחת? | כל הפרטים
מערכת ice | 
הופעות יום העצמאות (צילום pixabay)
אתר muzi פלטפורמה להופעות בישראל, חושף את מדד ההופעות השנתי שלו, ומגלה כי גם השנה המאתגרת שעברה על ישראל לא עצרה את התרבות הישראלית. למעלה ממיליון ישראלים צפו ביותר מ-2.5 מיליון עמודי הופעות באתר, והביקוש רק הולך וגובר לקראת החגים. אז מי האמנים שההופעות שלהם הכי חופשו השנה? ובאילו מקומות יש את הביקוש הכי גדול להופעות?
השנה האחרונה הייתה שנה מאתגרת במיוחד עבור כולנו. המלחמה בדרום ובצפון, השפיעו עמוקות על כל תחומי החיים, כולל עולם התרבות והמוזיקה. אבל דווקא ברגעים הקשים האלה, התברר עד כמה המוזיקה חשובה לישראלים.
האמנים הישראלים היו שם בשבילנו, הופיעו בכל רחבי הארץ, ניחמו, חיזקו ונתנו לנו רגעים של נחת ושפיות. למעלה ממיליון ישראלים שונים מצאו ב-muzi הופעות, פסטיבלים ואירועי תרבות בפלטפורמה השנה. כלל הנתונים מבוססים על ניתוח שימושים בפלטפורמת muzi בשנה החולפת
התוצאות המפתיעות – מדד muzi – ראש השנה 2024
1. פאר טסי
2. אושר כהן
3. ששון שאולוב
4. טונה
5. עדן חסון
6. נועה קירל
7. אודיה
8. רביד פלוטניק
9. חנן בן ארי
10. שלמה ארצי 
 ברשימת המקומות והמועדונים האהובים והמבוקשים ביותר להופעות בישראל ניתן למצוא את: אמפי קיסריה, קו רקיע, פארק הירקון, היכל מנורה והבארבי המקומות המבוקשים ביותר להופעות. תל אביב-יפו, באר שבע, חיפה, ראשון לציון, ירושלים ואשדוד הן הערים, אשר נמצא שיש להופעות בשטחן את הביקוש הגבוה ביותר להופעות.
תחזית אופטימית
לקראת תקופת החגים, ב-muzi מזהים עלייה משמעותית בחיפושים אחר הופעות ופסטיבלים,  במיוחד סביב סוכות וחנוכה. זה סימן מעודד לכך שהקהל הישראלי צמא לתרבות.
ב-muzi , אומרים כי: "התרבות היא הכוח שלנו. נעשה הכל כדי להמשיך לתמוך באמנים הישראלים ולחגוג את היצירה המקומית בהופעות. ב- muziאנו גאים להיות חלק מהקהילה התרבותית התוססת של ישראל. נמשיך לעבוד קשה כדי לקדם את תרבות ההופעות בארץ, ולחבר בין אמנים לקהל שלהם, גם בזמנים מאתגרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה