תרבות ופנאי

הזמרת הישראלית חוטפת מכה קשה: מבטלת את מופע הענק בקיסריה

הזמרת הישראלית רינת בר, אמורה הייתה להגשים השבוע חלום ולהופיע בקיסריה. אלא שיומיים לפני, בר החליטה לבטל את המופע מחשש לחיי הקהל. במקום זאת, המופע ייערך ב-14 בנובמבר בהאנגר 11 בתל אביב
מערכת ice | 
הופעה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הזמרת הישראלית רינת בר, אמורה הייתה להגשים השבוע חלום ולעלות ולהופיע על אחת הבמות הגדולות ביותר במדינת ישראל - האמפי שבקיסריה. אלא שבעקבות המצב הביטחוני הקשה, גבאי חטפה מכה קשה ונאלצה לבטל את המופע שלה.
על פי פרסום היום (שלישי) של גיל משעלי ב"מאקו", גבאי ביטלה את המופע יומיים לפני שאמור היה להיערך (יום חמישי ה-26.9), זאת בעקבות המצב הביטחוני המתוח והחשש לחיי הקהל הרב שאמור היה להגיע למופע. 
המופע בקיסריה אמנם בוטל, אך על פי הדיווח רינת בר אישרה את הדברים וחשפה כי היא והפקת המופע החליטו להעביר את המופע להאנגר 11 בתל אביב ב-14 בנובמבר. בר אף סיפרה ל"מאקו" בנוגע לביטול המופע כי " לא רצינו לקחת סיכון עם הקהל, עם האזעקות - זה מפחיד".
כזכור, רק לפני כחודש נודע כי הזמרת רינת בר נפרדת מדמות משמעותית מאוד שליוותה אותה בשנים האחרונות, אחרי שב"מאקו" פורסם לראשונה כי היא נפרדת מהמנהלת האישית שלה ב-5 השנים האחרונות, ריקי גבסו. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה