תרבות ופנאי

נועה קירל, ברונו מארס וטונה: אלו ההופעות המדוברות ביותר של השנה

שנת 2023, הייתה שנה מוצלחת מבחינת הופעות בישראל, עם הופעות של אומנים בינלאומיים והופעות של אומנים מקומיים שזכו להצלחה גדולה. פלטפורמת ההופעות muzi, חושפת אלו ההופעות המדוברות ביותר של השנה

מערכת ice |  2
הופעה-אילוסטרציה (צילום pixabay)
אין ספק כי מלחמת חרבות ברזל, הייתה אקורד הסיום הצורם של שנת 2023, מלחמה שהחל עם הטבח המחריד של השבת השחורה בישובי עוטף עזה ובפסטיבל המוזיקה נובה. המלחמה רק הוכיחה עד כמה מוזיקה משחקת תפקיד מהותי בחייהם של אזרחי ישראל, אם זה בשירים שהפכו לפסקול המלחמה ואם זה אומני ישראל שהתגייסו בצורה חסרת תקדים ונסעו לשמח את כוחות הביטחון, הפצועים והמפונים.
פלטפורמת ההופעות muzi, מסכמת את שנת 2023 וחושפת את מדד דירוג ההופעות בשנה החולפת. לפי הנתונים שנחשפו לראשונה בישראל היום, למעלה מ-2.5 מיליון חיפושי הופעות, אלו ההופעות שהישראלים חיפשו והמופעים שעשו את ההייפ הכי גדול ברשת.
באופן לא מפתיע במקום הראשון נמצאת אחת הזמרות החזקות ביותר בתעשיית המוזיקה המקומית, נועה קירל, המוכשרת אשר רק לאחרונה גם יצגה את ישראל באירוויזיון ולאחר מכן רשמה הופעה היטורית כאשר היא מילאה את פארק הירקון.
אחריה נמצא הזמר פאר טסי, אשר עבור ישראלים רבים עשה קאמבק עם אלבומו החדש "רדיו שטח" ורק לאחרונה זכה למעמד של אלבום פלטינה. אחריו נמצאים חברות חבורת זהו זה, אשר רשמו קאמבק מרשים במהלך הקורונה וזכו לתהודה רבה לא רק בזכות המערכונים המצחיקים אלא גם בזכות הביצועים הבלתי נשכים שלהם לקלאסיקות ישראליות שבהמשך הביא גם להפקת מופע הבימתי שהעלו קצת לפני המלחמה.
במקום הרביעי נמצא ברונו מארס, הנוכחות הבינלאומית היחידה ברשימה שלמרות שהספיק להופיע בישראל רק הופעה אחת מתוך השניים שתוכננו ההייפ העצום סביב הגעתו של הזמר המוכשר לישראל נתנה את אותותיה ברחבי הרשת.
עוד ברשימה הופיעו גם: עדן חסון, אושר כהן, חנן בן ארי, שלמה ארצי, אביב גפן, טונה ורביד פלוטניק, שששת הופעותיהם של השניים באמפי פארק ראשון לציון זכתה בפארק הופעת השנה של מעצד גלגלצ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האמת
    אזרחית מודאגת 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברונו מארס ברח כל עוד נפשו בו.מאכזב שאפילו מילת עידוד ותמיכה לא אמר למעריצים שלו ולכל מי שהיו צריכחם להיות בהופעה שבוטלה.התנהגות לא נסלחת
    סגור
  • 1.
    גועל נפש
    רפאלה 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להשוות את נועה קילר לברונו מארס זה כמו להשוות עוגייה לחסה
    סגור