דיגיטל וטק

דיסני נכנסת לשוק הגיימינג? זה המוצר פורץ הדרך שהיא מפתחת

תאגיד הענק דיסני נוכח כבר שנים בשוק הגיימינג העולמי, אך הוא מעולם לא השיק מכשיר גיימינג פרי יצירתו. כעת מסתמן כי החברה עובדת על קונסולת גיימינג ניידת ששונה מכל מה שהכרנו עד כה
מערכת ice | 
דיסני (צילום דיסני)
זה כבר שנים שתאגיד הענק דיסני, שואף להיכנס לשוק הגיימינג. עד כה החברה הסתפקה בהוצאת משחקי וידיאו עם זיקה לדמויות ולסרטים פרי יצירתה של החברה, אך כעת נראה כי החברה עומדת לעשות דריסת רגל הראשונה בתחום הקונסולות.
לאחרונה, החברה רשמה פטנט על מכשיר גיימינג חדשני בעל דגש על ניידות התאמה אישית וכמה פיצ'רים מעניינים. מכשירי גיימינג ניידים אינם מוצרים חדשים בשוק. כיום החברות הגדולות מציעות מוצרים דומים, אם זה הPSP של סוני פלייסטיישן ואם זה ה-Nintento Switch.
נראה כי בשונה מכל השחקנים הקיימים בשוק, דיסני, שואפת להשיק מכשיר גיימינג נייד שונה ממה שיש בשוק. על פי הממצאים נראה כי החברה הגישה פטנט על מכשיר גיימינג נייר אשר ניתן לענוד על פרק כף היד והוא נראה דומה יותר לשעון חכם מאשר לקונסולה ניידת.
בדומה למכשיר של נינטנדו, נראה כי גם דיסני רוצה למקד את המוצר החדש שלה בדמויות של סרטי דיסני. ככול הנראה החברה גם תשלב את המכשיר החדש בפארקי השעשועים שלה ברחבי העולם ותחלק אותם למבקרים על מנת שיעשו בהם שימוש ברחבי העולם.
אומנם, מדובר בפטנט מסקרן, אך יתכן והחברה תבחר כלל לא לעשות בו שימוש, לכן נותר לנו רק להמשיך ולעקוב ולראות האם החברה תשחרר הצהרות רשמיות בנוגע לפיתוח המסקרן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה