מדדים ומחקרים

משרד הבריאות קובע: זו קופת החולים הכי טובה בישראל

משרד הבריאות קבע: מכבי היא הקופה המובילה מבין קופות החולים בזכאות לקבלת שירותים רפואיים בבתי החולים, ההיצע הגבוה ביותר מבין קופות החולים לפי משרד הבריאות: חברי מכבי זכאים לקבל שירותים רפואיים ב-29 בתי חולים בפריסה ארצית; חברי מכבי עוברים את המרחק הקצר ביותר ממקום המגורים אל בית החולים
מערכת ice |  4
חיסון קורונה (צילום פלאש 90, flickr/ zeevveez)
משרד הבריאות קובע בדו"ח שמציג את השפעת רפורמת הסדרי הבחירה כי מכבי מובילה מבין כל קופות החולים בפריסת בתי החולים שבהסדרי הבחירה עם הקופה. לחברי מכבי ניתנת האפשרות לקבל שירותים רפואיים שאינם ניתנים במסגרת המרכזים הרפואיים ומכוני מכבי ב-29 בתי חולים בפריסה ארצית.
לרבות רשת בתי החולים הפרטיים אסותא מרכזים רפואיים, כמו ניתוחים וטיפולים נוספים – בכפוף לקבלת התחייבות. חברי מכבי יכולים לבחור היכן לקבל את הטיפול הנדרש מבין רשימת כלל בתי החולים שבהסכם עם מכבי.

לפי הדו"ח, המרחק שחבר מכבי נדרש לעבור ממקום מגוריו לבית חולים שבהסדר הוא הקטן ביותר מבין כלל קופות החולים, בכל רחבי ישראל. עוד טרם הרפורמה חברי מכבי היו זכאים להיצע בתי החולים הגדול ביותר מבין קופות החולים, וגם לאחר הרפורמה מכבי ממשיכה להוביל בהיצע בתי החולים, כשלמעשה לא חל שינוי בין התקופות במכבי.
בתי החולים שבהסדר עם מכבי מהם יוכלו לבחור החברים היכן לקבל טיפול רפואי, וללא קשר למקום מגוריהם: כל רשת בתי החולים הפרטיים אסותא מרכזים רפואיים: בתל אביב, ראשל"צ, חיפה, באר שבע ואשדוד, וכן בתי החולים איכילוב, שיבא, רמב"ם, הדסה, שערי צדק, רבין, וולפסון, בני ציון בחיפה, פוריה, זיו, המרכז הרפואי לגליל, העמק (לתושבי עפולה), הלל יפה, לניאדו, מאיר, שמיר (אסף הרופא), מעייני הישועה, אסותא אשדוד הציבורי, סורוקה (לתושבי האזור), ברזילי, יוספטל (לתושבי האזור), בית החולים האיטלקי ע"ש המשפחה הקדושה בנצרת, בית החולים האנגלי בנצרת ובית החולים הצרפתי שבירושלים.  בהסדרי הבחירה קיימים גם בתי חולים גריאטריים ושיקומיים, וכן בתי חולים ומחלקות אשפוז לבריאות הנפש.
מנכ"לית מכבי שירותי בריאות סיגל דדון-לוי: "אנחנו גאים להיות הקופה שמציעה את ההיצע הרחב ביותר לחברינו בכל הנוגע לבחירת קבלת טיפול רפואי בבתי החולים. חברי מכבי יכולים לבחור מבין 29 בתי החולים בפריסה ארצית, כדי לבחור את בית החולים המתאים ביותר עבורם. מכבי תמשיך להוביל את רפואת הקהילה בישראל ולספק את שירותי הרפואה הטובים ביותר לכ-2.7 מיליון חבריה מדן ועד אילת״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מי העומד מאחורי
    אגרנט 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי במערכת הבריאות יש עניין לשבח את מכבי ועל הדרך לפגוע בכללית ?רמז ..היה מנכ״ל משרד הבריאות בעבר
    סגור
  • 3.
    ללל
    מכבי??? 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על הפנים של קופה המתנה של חודשיים לרופאים מקצועים או נסיעה לעיר אחרת רחוקה . טופס 17 יוציאו לך תמיץ מזל שיש להם רופאים טובים כי כל השאר חרא
    סגור
  • 2.
    ממש.... המתנה בלתי הגיונית לרופאים וct
    ונילה 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאב שלא זוכה למענה. הצוואר מתפוצץ .חודש המתנה לאורתופד ואחר כך 5 שבועות עד לct באסותא, ב 4 בלילה, כי אלו השעות המיועדות למבוטחי מכבי. ןפיענוח רק אחרי שבועיים ותור לאורתופד בעוד חודש וחצי.
    סגור
  • 1.
    מכבי ???? מצחיק על כל דבר צריך לריב איתם (ל"ת)
    מומי 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור