מינויים

קופת החולים בשורה של מינויים: "מחזקים את מחוז ירושלים"

מאוחדת הודיעה על מינויים של שלושה אנשים לתפקידי מנהלי מרחב באזור העיר וסביבתה. באזור זה כמות המבוטחים עומדת על כ-560 אלף. "זוהי הזדמנות ייחודית להזרים רעיונות חדשים לתוך המערכת", אמרה חלי טל, מנהלת משאבי האנוש
מערכת ice |  1
מאוחדת (צילום דוברות מאוחדת)
הנהלת מאוחדת במחוז ירושלים הודיעה היום (שני) על שורה של מינויים לתפקידים בכירים במחוז - מנהל מרחב מרכז, מנהל מרחב צפון, ומנהל מרחב בית שמש ובית"ר עילית. על-פי הודעת קופת החולים, מחוז ירושלים הוא המחוז הגדול ביותר בפעילות מאוחדת. בירושלים והסביבה למאוחדת 560 אלף מבוטחים וכ-300 מרפאות ונקודות שירות. 
"המינויים החדשים מהווים צעד אסטרטגי משמעותי בחיזוק המערך הניהולי שלנו במחוז ירושלים", אמרה חלי טל, מנהלת משאבי האנוש של מאוחדת במחוז. "זוהי הזדמנות ייחודית להזרים רעיונות חדשים ופרספקטיבות מגוונות לתוך המערכת שלנו". מנהל מרחב מרכז הנכנס הוא יונתן רובינשטיין, תושב ירושלים נשוי ואב לארבעה. רובינשטיין הוא בוגר ישיבת חברון.

יונתן רובינשטיין. צילום: פרטי
לרובינשטיין תואר ראשון ושני מהאוניברסיטה הפתוחה. בעבר שימש בתפקיד דומה במכבי שירותי בריאות וכן ניהל את קרן רש"י ושימש כמנהל פיתוח בסוכנות היהודית. גדי היימן נבחר לנהל את מרחב צפון, הוא נשוי ואב לשישה. הוא מתגורר בשומרון ובכל תואר ראשון מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני מאוניברסיטת אריאל. הוא עסק בעבר בניהול מוקדי מידע ושימור לקוחות בגופי בריאות שונים. 

גדי היימן. צילום: פרטי
עוז וולף, שינהל את מרחב בית שמש וביתר עילית מתגורר בקיבוץ צרעה, הוא נשוי ואב לארבעה. לוולף תואר ראשון ושני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון. בעבר שימש בתור מנהל מרחב במכבי. "המינויים החדשים מבטיחים שמאוחד תמשיך להוביל את תחום שירותי הבריאות בירושלים", אמר עופר משולם, מנהל המחוז בקופת החולים. 

עוז וולף. צילום: פרטי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוז וולף ראוי ביותר
    מיכל בשן 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום, אני מכירה את עוז וולף מהיותנו חברים באותה קהילה - קיבוץ צרעה. האיש ראוי בהחלט. כל הכבוד ובהצלחה רבה.
    סגור