מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן פותח פער, הכוכבת הצעירה נשארת בפסגה

אייל גולן, מצליח גם הפעם לזכות בתואר האומן הישראלי המושמע ביותר בתחנות הרדיו עם 559 השמעות. במקביל, ברונו מארס חוגג בזכות הדואט החדש עם ליידי גאגא | דירוג תחנות הרדיו של ice
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום יחצ, shutterstock)
שבוע נוסף מתחיל בו מתפרסם דירוג תחנות הרדיו בישראל עם נתוני ההשמעות של השבוע החולף. במרבית הדירוגים, למרות הנוכחות המרובה של השירים שיצאו לאחרונה, בטבלאות הדירוגים נשארו ברובם דומים לאלו שהיו בשבוע שעבר.
הזמר אייל גולן, מצליח שבוע אחרי שבוע לשמור על מעמדו כאומן המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל בזכות נתונים גבוהים בפער מכל השאר. גולן, מוביל את הטבלה לאחר ששיריו זכו ל-559 השמעות.
שרית חדד ניצבת במקום השני עם 428 השמעות  ולמקום השלישי עם נתון זהה הגיע אושר כהן. פאר טסי הגיע למקום הרביעי עם 392 השמעות. טסי זוכה להצלחה מחודשת הרבה בזכות האלבום האחרון שהוציא "רדיו שטח 2" שיצאו ממנו שורה של להיטים. עומר אדם, סוגר את הטבלה עם 391 השמעות.
אודיה, שרק לאחרונה הוציאה את אלבומה החדש "ילדה של אמונה", מתוכו בלט הלהיט "בן אדם". בזכות השיר, הזמרת זוכה במקום הראשון בטבלת השירים הישראליים המושמעים ביותר שהגיע ל-162 השמעות.
עדן חסון וששון שאולוב, ניצבים במקום השני עם הדואט "לב שביר" שהגרף 117 השמעות. "מה יהיה מחר", להיט נוסף מהאלבום "רדיו שטח 2" של פאר טסי ניצב במקום השלישי לאחר שהושמע 115 פעמים בשבוע החולף. "אין אותי" השיר המשותף של אושר כהן ונועה קירל הגיע למקום הרביעי עם 98 השמעות ואת הרשימה סוגר "דאמ" הסינגל החדש של יסמין מועלם שהושמע 96 פעמים.
בגזרת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר, בזכות הדואט החדש שהוציאו ברונו מארס וליידי גאגא, הזמר זוכה במקום הראשון בדירוג האומנים הבינלאומיים המושמעים ביותר עם לא פחות מ-166 השמעות.
אחריו, ניצבת סברינה קרפנטר עם 142 השמעות. קולדפליי הגיעה למקום השלישי עם 115 השמעות. הביטלס, ההרכב שלא פעם זכה בתואר הלהקה החשובה ביותר במאה ה-20 מדרדר למקום האחרון עם 98 השמעות.
בדירוג השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו למקום הראשון הגיע הדואט של ברונו מארס וליידי גאגא שיצא לאחרונה ""Die with a smile, כובש את המקום הראשון בטבלה עם 88 השמעות.
סברינה קרפנטר הכוכבת העולה והטרנדית, את המקומות השני, השלישי והרביעי. השיר Taste ניצב במקום השני עם 60 השמעות, אחריו השיר "Espresso" במקום הרביעי עם 42 השמעות ואחרון הוא השיר Please Please Please"" שהושמע 40 פעמים. הוויזר, סוגר את הטבלה עם השיר Too Sweet שרשם נתון השמעות של 34 פעמים בתחנות הרדיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה