מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: פאר טסי עוקף את עומר אדם, הזמרת האהובה בטופ

עומר אדם ממשיך לשמור על מעמדו כזמר המואזן ביותר בספוטיפיי ישראל, אך פאר טסי עוקף אותו וכובש את המקום הראשון בדירוג האלבומים עם "רדיו שטח 2".נס וסטילה פותחים פער על אושר כהן ונועה קירל ומתמקמים במקום הראשון עם "באמפרים" | דירוג ספוטיפיי של ice
מערכת ice | 
פאר טסי, אודיה (צילום shutterstock, אור גפן, לידור חדידה)
נתוני האזנות של ספוטיפיי ישראל מהשבוע החולף, מציגים שינויים בצמרת של הדירוג השבועי של ice. למרות שזכה לביקורת צוננות ממבקרי המוזיקה ושדרני הרדיו בישראל "אין אותי", הדואט המרגש של אושר כהן נועה קירל התקבל באהבה בקרב הקהל והחזיק במשך תקופה ארוכה במקום הראשון בטבלת השירים המואזנים ביותר בספוטיפיי ישראל.
מאז, החלה תפנית כאשר השיר שזכה ל-425,783 האזנות מודח זה השבוע השני אל המקום השני על ידי הצמד נס וסטילה והלהיט אחרון שהוציאו "מגדלים" שגרף 457,035 האזנות.
אודיה, שרק לאחרונה הוציאה אלבום חדש, הגיעה למקום ה-3 עם השיר "בן אדם" והגיע ל-403,211 האזנות. אחריה יסמין מועלם, במקום ה-4 עם שירה "דאמ" שיצא באמצע חודש אוגוסט ובמהרה הפך לוויראלי. מספר האזנות לשיר בספוטיפיי עומד על 365,288.
איתי לוי סוגר את הטבלה עם "מערב ראשון" שרשם נתון האזנות של 319,722. במקום הרביעי, ניצב איתי לוי עם "מערב ראשון" שרשם נתון האזנות של 333,811. כזכור, גם לוי הוציא לאחרונה סינגל חדש לרדיו "מרכז תל אביב" ולמרות שהוא התקבל בחיבה בקרב הקהל והתעשייה הוא לא הגיע להצלחה של "מערב ראשון".
בדירוג האומנים המואזנים ביותר, תמונה המצב נותרה ללא שינויים מרחיקי לכת. בהמשך למגמה של השבועות האחרונים, עומר אדם ממשיך לשמור ביציבות על המקום הראשון בטבלה.
אייל גולן, ניצב במקום השני ולאחריו במקום השלישי פאר טסי, שממשיך למנף את הקאמבק שלו בזכות הלהיטים שנכללו באלבום האחרון שהוציא. בזכות יציאת האלבום החדש, אודיה הגיעה למקום ה-4  ואילו אושר כהן, שרק לפני כמה שבועות הופיע בפארק הירקון אל מול קהל של יותר מ-50,000 איש סוגר את הטבלה.
בדומה לנתוני השבועות האחרונים, אלבומו השמיני של פאר טסי "רדיו שטח 2", עמוס הלהיטים מככב בראש טבלת האלבומים המואזנים ביותר. אחרי טסי נמצא "ילדה של אמונה" האלבום החדש של אודיה.
למקום ה-3 הגיעה הכוכבת הצעירה סברינה קרפנטר עם אלבומה "Short n' Sweet". עומר אדם ניצב במקום הרביעי עם אלבומו "עומר" ועדן חסון מגיע למקום האחרון גם בדירוג הנ"ל עם אלבומו "אלבום 2".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה