מדדים ומחקרים

נחשף: עלייה של 0.8% בפדיון רשתות השיווק - כל הפרטים

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת את נתוני פדיון של רשתות השיווק בחודשים אפריל – יוני 2024. בחודשים אפריל – יוני 2024, נרשמה עלייה של 0.8% (במחירים קבועים) בסך כל פדיון רשתות השיווק, לאחר עלייה של 8.2% בשלושת החודשים ינואר- מרץ 2024

מערכת ice | 
רשת המזון היקרה ביותר (צילום shutterstock)
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת את נתוני פדיון (מכירות) של רשתות השיווק בחודשים אפריל – יוני 2024. נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה.
פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים. על פי הנתונים, בחודשים אפריל – יוני 2024, נרשמה עלייה של 0.8% (במחירים קבועים) בסך כל פדיון רשתות השיווק, לאחר עלייה של 8.2% (במחירים קבועים) בשלושת החודשים ינואר- מרץ 2024.
אפריל - יוני 2024 (נתוני מגמה בחישוב שנתי): עלייה של %5.3 (במחירים קבועים) בפדיון של רשתות המזון, לאחר עלייה של 4.1% (במחירים קבועים) בחודשים ינואר - מרץ 2024.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה