השוק

ענקית התרופות שברה שיאים, אז למה המנייה התרסקה ב-9%?

מרק מדווחת על תוצאות מרשימות ברבעון השני של 2024, עם הכנסות ורווחים מתואמים שעלו על התחזיות. אבל למרות ההצלחה הכללית, מניות מרק ירדו ביום שלישי. נראה כי המשקיעים הגיבו בחשש למכירות נמוכות מהצפוי של החיסון גרדסיל, המשמש למניעת סרטן צוואר הרחם ומחלות אחרות הנגרמות ע"י נגיף הפפילומה ועל כן המנייה נפלה
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום pexels, pixabay)
חברת התרופות מרק מדווחת על תוצאות מרשימות ברבעון השני של 2024, עם הכנסות ורווחים מתואמים שעלו על התחזיות. הצלחה זו מיוחסת בעיקר למכירות החזקות של תרופת הדגל שלה לטיפול בסרטן, קיטרודה, לצד מכירות מוצלחות בתחומי האונקולוגיה, החיסונים ותרופה חדשה למחלות לב וכלי דם.
בעקבות התוצאות החיוביות, מרק העלתה את תחזית המכירות השנתית שלה לטווח של 63.4 עד 64.4 מיליארד דולר. עם זאת, החברה הורידה את תחזית הרווח המתואם למניה לטווח שבין 7.94 ל-8.04 דולר. שינוי זה בתחזיות משקף את המורכבות של שוק התרופות העולמי ואת האתגרים הכלכליים הנוכחיים.

למרות ההצלחה הכללית, מניות מרק ירדו ביום שלישי. נראה כי המשקיעים הגיבו בחשש למכירות נמוכות מהצפוי של החיסון גרדסיל, המשמש למניעת סרטן צוואר הרחם ומחלות אחרות הנגרמות על ידי נגיף הפפילומה האנושי ועל כן המנייה נפלה ב-9%.
תוצאות אלה משקפות את מעמדה המוביל של מרק בתעשיית התרופות, במיוחד בתחום הטיפולים החדשניים לסרטן. קיטרודה, שהפכה לאחת התרופות המכניסות ביותר בעולם, ממשיכה להיות מנוע צמיחה משמעותי עבור החברה, תוך שהיא מסייעת למטופלים רבים במאבקם במחלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה