מדדים ומחקרים

בלגן בביטוחים בישראל? "מזהירים מפני הקטסטרופה הבאה"

נשיא לשכת סוכני הביטוח שלמה אייזיק בוועידת הבריאות השנתית: "פוליסות מהשקל הראשון - הטובות והמתאימות ביותר עבור המבוטחים, אנחנו נמצאים לקראת קטסטרופה בנושא ביטוחי הסיעוד -חייבים לקדם חוק ביטוח סיעוד ממלכתי"
מערכת ice | 
חברות ביטוח (צילום אורן דאי, אייל גזיאל, טל שחר, פייסבוק/יורם נוה, Magma Images, ויקיפדיה)
נשיא לשכת סוכני הביטוח שלמה אייזיק, נשא דברים במסגרת וועידת הבריאות של הלשכה וטען: ״מהבמה הזאת אני שולח מסר ברור למשרד האוצר ולרשות שוק ההון והביטוח - אנחנו, סוכני הביטוח, רואים בביטוחי הבריאות ׳שקל ראשון׳ כפוליסות הביטוח הרפואי הטובות ביותר עבור אזרחי מדינת ישראל". 
עוד הוא המשיך: ״באותה הזדמנות חשוב להסביר כי ביטוח הבריאות ׳משלים שב״ן׳ שולל מאזרחי ישראל את זכות הבחירה ואת השליטה שלהם במועד הניתוח, מקום הניתוח והמנתח שלהם. שלושת הפרמטרים האלה הם הדברים הכי חשובים עבור כל אחד שצריך לעבור פרוצדורה רפואית".

אייזיק גם הבהיר מצדו כי: ״סוכני הביטוח מונעים בנושא הזה, וגם בנושאים אחרים, מאיכפתיות כלפי אזרחי ישראל, ואנחנו נמשיך לשרת רק את האינטרס של הלקוחות שלנו שהם המבוטחים".
לסיום אמרה: ״בנושא מקביל לביטוחי הבריאות, אנחנו מרימים דגל ומזהירים מפני הקטסטרופה הבאה והיא מה שמתרחש בתחום הביטוח הסיעודי. אתמול התנהל דיון בכנסת בנושא, ובו כל הגורמים כבר מבינים שקיימת בעיה והמדינה צריכה לקחת עליה אחריות כי קופות החולים לא יוכלו לעמוד בהיקפים הצפויים. אנחנו תומכים בקידום של פתרון ממלכתי בנושא ביטוחי הסיעוד וקוראים למדינה לקדם את הנושא במהירות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה