מדדים ומחקרים

ישראלים ספונטניים יותר בהזמנת מקום במסעדות? הנתונים נחשפים

פלטפורמת Ontopo מציגה את המידע המפתיע על התנהגות מישתמשיה המקומיים באפליקציה. השעה המבוקשת ביותר: 21:00, היום המועדף לבילוי - חמישי. וגם: מה ההטבה המפתיעה אותה תוכלו לממש החודש?
מערכת ice | 
מסעדה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פלטפורמת Ontopo מפרסמת את הנתונים המפתיעים על הרגלי הזמנת המסעדות של הציבור הישראלי. הנתונים החדשים שפרסמו היום (רביעי) חושפים כי רוב הישראלים מזמינים מסעדות בספונטניות, כלומר מהיום להיום או מהיום למחר. רק 20% מזמינים שולחן בטווח של יומיים עד שישה ימים ועוד 20% מזמינים שולחן במסעדה לשבוע או יותר. 
עוד מצאו בניתוח הנתונים כי האירועים הנפוצים ביותר עבורם מזמינים הישראלים שולחן הוא יום הולדת ויום נישואין. מספר הסועדים הממוצע הוא שלושה. היום העמוס ביותר להזמנת מסעדות, באופן לא מפתיע, הוא חמישי והשעה המבוקשת ביותר היא 21:00 (חוץ מבשישי, ביום זה השעה המועדפת על הישראלים היא דווקא מוקדמת יותר - 19:00). 
הנתונים מצביעים על כך ש-20% מהישראלים מחפשים מסעדה כשרה באופן מיוחד. חלוקה של הארץ לפי אזורים חושפת כי באזור השרון מעדיפים מסעדות איטלקיות, בדרום ובשפלה מעדיפים מסעדות בשר וסגנון ים-תיכוני, בחיפה ובצפון אוהבים דווקא המבורגריות בעיקר, ואילו בתל אביב מעדיפים מסעדות שף ובר-מסעדה. עוד פורסם כי בתל אביב 80% מהמסעדות מבקשות פיקדון של כרטיס אשראי לביטחון, בניגוד לממוצע הארצי של 40% בלבד.
פלטפורמת Ontopo פרסמה בהודעה לעיתונות כי היא מצטרפת ל-Mastercard Day ומציעים שובר של 200 שקל במחיר של 150 שקל בלבד למימוש במגוון מסעדות המשתמשות בפלטפורמות. ניתן לרכוש את השובר ב-10 לחודש בלבד כחלק מיום ההטבות המיוחד למחזיקי מאסטרקארד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה