שיווק ופרסום

רשת המסעדות האסייתיות האהובה מתרחבת: איפה ייפתח הסניף החדש?

רשת הסושי היפני והדלי OOMAI, פתחה את סניפה הרביעי של הרשת, אשר ממוקם בכיכר דיזינגוף בלב תל אביב. בעלי הרשת: "אנחנו נרגשים לפתוח את הסניף החדש שלנו, המטרה שלנו היא להנגיש את הסושי האיכותי שלנו לכמה שיותר אנשים"
מערכת ice | 
ארוחה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
OOMAI, רשת הסושי והדלי היפני, הפועלת בסגנון Grab and Go, הודיעה היום (שישי), על פתיחת סניפה הרביעי שימוקם בכיכר דיזינגוף בלב תל אביב יפו. מלבד הסניף החדש שזה עתה נפתח, שלושת הסניפים האחרים של הרשת נמצאים גם הם באזור המרכז והם ממוקמים בערים תל אביב, בני ברק ורמת גן.
רשת OOMAI, הוקמה במטרה לספק ללקוחותיה פתרון מהיר ובריא לארוחות השונות במהלך היום והיא מתמקדת בהכנת סושי טרי מחומרי גלם איכותיים. בסניפי הרשת, ניתן למצוא מגוון משקאות יפניים, גיוזה, רולים מסורתיים ויצירתיים, סלטים יפניים ומאכלים נוספים. בנוסף לסושי האיכותי, OOMAI גם מציעה ללקוחותיה חוויה קולינרית יפנית רחבה יותר, הכוללת מגוון חטיפים וקינוחים יפניים ייחודיים. 
שמעון באבו, מבעלי רשת OOMAI, הגיב לפתיחת הניף החדש של הרשת הצעירה ואמר כי: "אנחנו נרגשים לפתוח את הסניף החדש שלנו בדיזינגוף, אחד הרחובות המרכזיים והאהובים בתל אביב, המטרה שלנו, היא להנגיש את הסושי האיכותי שלנו לכמה שיותר אנשים ואנחנו מאמינים שהמיקום החדש יאפשר לנו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה