ויראלי

נועה קירל שוברת צלחת: זו הסיבה שהזדהתה עם בית הקפה בת"א

אחרי המהומה שפרצה בבית קפה ברחוב דיזינגוף בת"א בגלל ג'וק שעורר בהלה, גם הכוכבת נועה קירל מעלה סטורי דומה לאינסטגרם שלה וחושפת חוויה דומה שעברה בביתה
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
בהלה גדולה פרצה בשבת האחרונה בבית קפה ברחוב דיזינגוף בתל אביב, לאחר שסועדת צרחה כי ראתה ג'וק, וכל הסובבים אותה נמלטו כי סברו שמדובר בפיגוע. מסתבר שכוכבת האירוויזיון נועה קירל יכלה בהחלט להזדהות עימה, והעלתה סטורי משעשע.
נועה קירל ידועה באימתה הגדולה ממקקים, ובעבר כבר עצרה הופעה באמצע שיר בגלל ג'וק שטייל לו על הבמה. הלילה, העלתה הזמרת סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ובו תמונה של צלחת שבורה יחד עם מזלג ושאריות אוכל על הרצפה, יחד עם ההסבר: "כשאני רואה ג'וק בדרך לכיור".

במקרה הדומה שארע שלשום בתל אביב, שאם לא היה עצוב היה וודאי מצחיק רבים, נפצעו קל כמה אנשים במהלך מנוסתם מהבהלה שנוצרה בבית הקפה. מדובר כאמור באחד הרחובות הכי פגיעים בשנים האחרונות, רחוב דיזינגוף שכבר ידע כמה פיגועים. אחת מיושבות בית הקפה צעקה בגלל ג'וק, והקפיצה לא רק את הסועדים מאותו מקום אלא גם בנוסף מבית הקפה הסמוך.

מתוך האינסטגרם של נועה קירל (צילום מסך)
כמו בתגובת שרשרת החלו הסועדים להימלט תוך שהם הופכים שולחנות וכסאות, ואף אחד לא הבין את הסיבה האמיתית. צלחות וכוסות שנשברו גרמו לכמה אנשים להישרט, ואחרים נפגעו מנפילה. ניידות משטרה ואמבולנסים הוזעקו למקום.
אחת מיושבות בית הקפה סיפרה ל"חדשות הבוקר" של קשת 12: "זחלתי וכל האנשים נפלו עליי. הנעליים שלי עפו לכיוון אחר. לא הבנתי מה קורה. מבחינתי זה פיגוע. הגעתי למטבח בזחילה. חברות שלי ואני היינו בפנים, נלחצנו. כולנו היינו בסטרס ובהיסטריה, בכינו. נכנסנו לחרדה. היינו שם בערך רבע שעה עד שהבנו שזה לא פיגוע. לקח לי בערך 40 דקות-שעה להירגע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה