מדדים ומחקרים
אותו מוצר בפער של 200%: זו הרשת היקרה בישראל?
בין הממצאים: רוטב עגבניות מרוכז פריניר - פער של 200%, קרם שוקולד השחר העולה – פער של 134%, קטשופ בקבוק לחיץ אסם – פער של 128%, ספוגיות לניקוי בפער של 140%, ופילה סלמון בפער של 133% בין רשת לרשת
איזה מוצר מציג את הפערים הגדולים ביותר בין רשת לרשת? משרד הכלכלה והתעשייה והמועצה הישראלית לצרכנות יוצאים במבצע לבדיקה ולהשוואת מחירי 'סל הפסח'. הבדיקה, אשר תתבצע מהיום ועד לימי החג, כוללת סל של 155 מוצרים, אז איזו רשת היא היקרה בישראל? מי הכי זולה? ואילו מוצרים בפערי ענק בין רשת לרשת?
.
.
בין הממצאים: רוטב עגבניות מרוכז פריניר - פער של 200%, קרם שוקולד השחר העולה – פער של 134%, קטשופ בקבוק לחיץ אסם – פער של 128%, ספוגיות לניקוי בפער של 140%, ופילה סלמון בפער של 133% בין רשת לרשת.
כאמור, ברמי לוי הסל הזול ביותר, בעלות של 2,923 שקל, ויקטורי במקום השני עם סל ב-2,981 שקל, יוחננוף צמודה במקום השלישי עם סל של 2,990 שקל. רמי לוי באינטרנט מוכר את הסל ב-3,002 שקל, קרפור היפר ב-3,017 במקום החמישי.
נכון ליום הבדיקה ה-2.4, הרשת הזולה ביותר היא רמי לוי, היקרה ביותר PM:AM, פער של 32% בין הרשת היקרה לזולה - שהם 929 שקל, בחלק מהמוצרים נמצאו פערי מחירים של למעלה מ-100% בין הרשת הזולה ליקרה. המחיר הממוצע של הסל התייקר ב-4% ביחס למחיר הממוצע אשתקד, שמהווה התייקרות של 123 שקל.
עוד ב-
מעל הממוצע נמצאות 'בר כל טוב' שהייתה הזולה מבין היקרות ביותר עם 3,257, רשת AM:PM היקרה בישראל עם 3,851 שקל. כשמיני סופר אלונית ושופרסל אקספרס קצת לפני עם סלים בלמעלה מ-3,500 שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה