נדל"ן ותשתיות

לאחר שעות של תקלה: הרכבת הקלה חזרה לפעול

הקו האדום שפועל ברחבי גוש דן עצר את פעילותו בשל פגם טכני שנמצא בטיפול. המפעילה, חברת תבל, עדכנה בהודעתה לציבור: "בשל תקלה במערכת האיתות, אין שירות לאורך הקו". הצוותים עומלים על תיקונה של התקלה, ומצרים על חוסר הנוחות הזמנית. רק לאחר שעות חזרו הקווים לפעול
מערכת ice |  1
הרכבת הקלה בגוש דן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן עצר את פעילותו הבוקר (חמישי) למשך כמה שעות בשל תקלה. מחברת תבל, מפעילת הקו האדום של הרכבת הקלה נמסר: "בשל תקלה במערכת האיתות, אין שירות לאורך הקו. אנחנו פועלים כדי לתקן את התקלה בהקדם האפשרי ומצרים על אי הנוחות הזמנית".
רק לאחר שעות שבו קווי הרכבת לפעילות סדירה, לאנחת רווחתם של הנוסעים. מחברת תבל, מפעילת הקו האדום של הרכבת הקלה נמסר: "תנועת הרכבות שבה לפעילות מלאה. ייתכנו עיכובים בקווי R1 ו-R3".
 
לאחרונה אירעה תקרית חריגה כאשר פועל אשר נלכד כתוצאה מכשל במערכת הביוב, באתר בנייה במנהרה תחתית של הרכבת הקלה, ברחוב אבן גבירול בתל אביב. אל מקום האירוע הוזעקו צוותי כיבוי מתחנת תל אביב-יפו בפיקוד מפקד המשמרת, רב רשף משה אהרון, יחד עם היחידה המחוזית לחילוצים מיוחדים (יל"מ) בפיקוד רשף אסף בר דוד.
עם הגעתם למקום האירוע, זיהו הלוחמים פיר אשר התמלא במים החוסם ומונע מהפועל את היציאה מהמנהרה. במקביל להזנקת יחידת להבה המתמחה באירועי חילוץ מורכבים, פעלו הלוחמים ועובדי העירייה לשאיבת מים מן הפיר על מנת למנוע את עליית מפלס המים אשר איימה לפגוע בלכוד. לוחמי היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז דן התניידו באמצעות סירת חילוץ עד הלכוד אשר חולץ ללא פגע כשהוא חש בטוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פני הרכבת כפני השרה (ל"ת)
    בדיחה 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור