נדל"ן ותשתיות

מחפשים דירה? זו העיר שמתחדשת בעשרות דירות

רשות מקרקעי ישראל, משווקת את המכרז החדש שמשתתף במסלול "דיור במחיר מטרה" אשר במסגרתו צפויים להיבנות 18 יחידות דיור. התוכנית החדשה תתפרש על כ-593 דונם באזור המערבי של העיר עפולה עילית

מערכת ice | 
נדל"ן בארץ (צילום shutterstock, vecteezy)
היום (רביעי), הודיעה רשות מקרקעי ישראל על שיווק מכרז במסלול "דיור במחיר מטרה" לבניית 18 יחידות דיור במתחם אחד בבנייה רוויה בעפולה. עוד מציינת הרשות, כי המגרש המשווק במכרז, הינו לבנייה רוויה למגורים כחלק מתוכנית הנדל"ן "עפולה-מורדות עפולה עילית". על פי הרשות, תוכנית הנדל"ן החדשה, מתפרשת על כ-593 דונם באזור הערבי של עפולה עילית.

המגרש המשווק כולל כ-1,581 יחידות דיור, אשר 312 מתוכן מתאפיינות כדירות קטנות. עוד מציינת הרשות, כי מבני המגורים הנכללים בתוכנית הנדל"ן, כוללים עד 4 קומות בצפיפות של 5-7 יחידות דיור לדונם ומבני מגורים בנייה רוויה בצפיפות של כ-8 יחידות דיור לדונם.
 במסגרת המכרז המשווק, ניתנת הנחה ממחיר הדירה עבור יחידות דיור המיועדות להימכר לזכאים, והכל בכפוף לתנאי המכרז. על פי הרשות, המכרז המשווק מיועד ליזמים, קבלנים ולחברות אשר רוכשים זכויות בקרקע לבניית יחידות דיור.

מלבד כל אלו, הזכאים לרכישת הדירות בפרויקט הנדל"ן, יקבלו הודעה בהמשך על ההגרלות שצפויות להיערך. בנוסף, ציינה הרשות כי המועד האחרון להגשת ההצעות הינו בתאריך ה-18 למרץ בשנת 2024 וכי ההשתתפות במכרז דורשת הרשמה מראש באתר "ממשל זמין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה