נדל"ן ותשתיות

סימן לדו קיום? שכונת מגורים מעורבת קמה באבו גוש

סמל לשלום ולחיים משותפים: 35 יחידות דיור במועצה המקומית אבו גוש נמכרו במסגרת פרויקט "נופי אילן" המציע מגורים בבנייני בוטיק עם נוף פתוח אל הרי ירושלים

מערכת ice | 
אבו גוש (צילום Viewpoint)
בשכונה המערבית החדשה ביישוב אבו גוש, מוקם בימים אלו פרויקט ״נופי אילן״ הכולל 99 דירות ב-11בניני בוטיק. בכל בניין יש תשע דירות הפונות לנוף כפרי וקסום. השכונה הוקמה במיקום אטרקטיבי והיא קרובה לקרית יערים (טלז סטון) ונווה אילן.
לדירות מפרט עשיר הכולל מערכת מיזוג אויר והסקות וחניה עם הכנה לטעינה חשמלית. מנהלי הפרויקט, מזכירים כי הפרויקט מסמל חיים משותפים ודו קיום של כלל האוכלוסייה. 
אז כמה זה יעלה? המחירים נעים החל מ-2,080,000 ₪ לדירת 3 חד' 87 מ"ר.      2,460,000 ₪ לדירת 4 חד' 112 מ"ר. 2,825,000 ₪ לדירת 5 חד' של 134 מ"ר ועד ל-3,925,000 ₪ לפנטהאוזים של 170 מ"ר עם מרפסות של 40 עד 60 מ"ר.
נדב ליסובסקי מחברת הנדל"ן א.חבר אמר: "אנחנו מאמינים שאפשר ליצור פה חיים הרמוניים לצד תושבי אבו גוש. מי שעושה עסקה בפרויקט הזה משלם מחיר משתלם באזור כפרי באחד המקומות היותר מוצלחים ושוקקי חיים במרחב ירושלים". 
היזמים הם קבוצת אבי חבר וחברת תניא ישראל מגורים. המשווק הוא הצוות של דרא, בניהולו של דרור אוהב ציון. הפרויקט תוכנן על ידי האדריכל לארי שטרנשטיין, ששם דגש על סביבת חיים מיטבית. 
דרור אוהב ציון מנכל ובעלים של חברת השיווק דרא המשווקת את הפרויקט: "רק השבוע נחתמו 2 חוזים חדשים, קצב המכירות בפרויקט עד כה והעובדה שגם מאז פרוץ המלחמה ממשיכות להתבצע עסקאות מצביעים על הבעת האמון הגדולה שיש לציבור הרוכשים בפרויקט' במיקום ובמחירים. אנחנו מאוד מרוצים מהשיווק עד כה ומאמינים שקצב המכירות ילך ויגבר ואיתו גם המחירים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה