נדל"ן ותשתיות

סוף לפקקים בכביש העמוס בישראל: בשורת ענק לנהגים

בשורה ענקית לתושבי בנימין: נפתחו לתנועה שני נתיבים בכניסה לירושלים באזור חיזמא במסגרת השלב הראשון של פרויקט הרחבת כביש שער בנימין-ירושלים, השרה רגב: "רק לפני שבעה חודשים התחלנו בשדרוג והרחבת כביש 437 והיום אני גאה להכריז על פתיחת שני נתיבים בכניסה לירושלים שיקלו על התנועה לאזור בנימין"
מערכת ice |  16
כביש 16 החדש (צילום צחי קראוס)
שבעה חודשים לאחר ששרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל'), מירי רגב, הכריזה על תחילת שדרוג והרחבת כביש 437, נפתח היום (שלישי) לתנועה שני נתיבים במסגרת הקטע הראשון של פרויקט הרחבת כביש שער בנימין-ירושלים. 
כביש 437 משרת את הנכנסים והיוצאים לירושלים ממזרח בנימין ואת תושבי יישובי הסביבה. הכביש צפוי לקצר משמעותית את זמן הנסיעה של תושבי בנימין לירושלים וממנה. הפרויקט כולל הרחבה של הכביש מנתיב אחד לכל כיוון לשלושה נתיבי נסיעה לכל כיוון, בהם נתיב אחד המיועד לתחבורה ציבורית ושיתופית (נתיב פלוס), דבר שיקל באופן משמעותי על העומסים בציר.

המקטע הראשון כולל את שדרוג הכביש באורך של 6 קילומטרים, הסדרת צמתים מרומזרים בכניסה לאזור התעשייה שער בנימין והכניסה הצפונית לכפר חיזמא, דבר שישפר באופן משמעותי את בטיחות הכביש. הפרויקט כולל שלושה שלבים, המבוצעים על ידי חברת מוריה וחברת נתיבי ישראל. שני השלבים הראשונים בכביש 437 ו-60 מחיזמא ועד שער בנימין מבוצעים על ידי חברת מוריה והשלב השלישי בכביש 60 משער בנימין ועד צומת המשטרה הבריטית מבוצע על ידי חברת נתיבי ישראל. 
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב: "עם כניסתי לתפקיד הנחתי את כל חברות התשתית להאיץ תהליכים ולקצר את זמני הביצוע של הפרוייקטים והיום אנו רואים את התוצאות. רק לפני שבעה חודשים התחלנו בשדרוג והרחבת כביש 437, עורק תנועה מרכזי למגיעים מצפון-מזרח ירושלים והיום אני גאה להכריז על פתיחת שני נתיבים בכניסה לירושלים שיקלו על התנועה לאזור התעשייה החשוב של שער בנימין". 
ישראל גנץ, ראש המועצה האזורית מטה בנימין: " כולנו יחד משתדלים ודוחפים כל העת לקיצור לוח הזמנים של העבודות כי אנחנו מבינים את המצוקה. הסדרת מרחב הכניסה לירושלים היא  חלק ראשון בעבודות הרחבת כביש שער בנימין – ירושלים. הטרקטורים באזור מתקדמים בקצב טוב להרחבת הכביש כולו. תודה למשרד התחבורה, לשרת התחבורה ולשר האוצר ולחברת מוריה".
תגובות לכתבה(16):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    ומה עם חריש??? (ל"ת)
    פסיכיאטר 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    מירי רוצה רכבת טבריה לאילת לא גוש דן
    יוסי 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פקקים בגוש דן לא מעניין את מירי . הכי חשוב כבישים בנימין,שומרון, ,יו"ש,אילת. היא חייבת להיות המשרתת של הבייס.האיש הכי חשוב מתגורר בשכם, ג'נין או באחד הוילות באזור חייבים לבנות לו כבישים.
    סגור
  • 9.
    רכבת חדשה שתקצר את הדרך לתושבי בנימין
    א.א.חיפה 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד למירי רגב. קראתי כמה תגובות מאוד לא מחמיאות לה. ברור מי שיוצא נגדה .רק מי ששונא את הימין ואת השרה. ממקום של צרות עין. מי שיצא נגדה שלא מאמינים שהיא היוזמת הכביש. מה שעשתה הרחיבה את הכביש .לא התחילה מאפס היא הוסיפה לכביש שוליים והרחיבה . לכן תשעה חודשים של כל התוספות . היה חשוב להרחיב את הכביש שם היו הרבה תאונות והיא דאגה להם. עכשיו לגבי מי שיוצא נגד המתנחלים. למה אתם לא יוצאים בטענות נגד מנהיגים שהם פרס ,רבין מנהיגי השמאל. הם מי שיזמו את ההתיישבות ביהודה שומרון .הם מנהיגי השמאל . הם הבינו שאם יתיישבו שם לא יהיו פיגועים בישובים בתוך קו הירוק. הם מונעים את יציאתם לעבר קו הירוק . בלי התישבות שם ממזמן היו בלי סוף פיגועים במתיישבים. הם אשר מונעים שלא יגיעו לישובים בתוך קו הירוק .
    סגור
  • 8.
    אולי יעשו להם גם רכבת? שיחנקו ביו"ש (ל"ת)
    לולה 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • לולה את יכולה להתבייש חתיכת גויה זה מה שאת
    א.א.חיפה 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שמקלל אותם אלוהים ישלם לו. באמת אנשים כמוך לא רצויים מקומך בגולה. לפי השם את באמת גויה. השם לולה לא שייך לאנשים כמוך פה. היה פעם שמשהי קראו לה לולה אבל אחת או שתיים בתקופת אריק אינשטיין הזמר. אם שמך לולה אז את לא שייכת לארץ שלי עופי מפה מקומך בגולה. מקומך לא פה אישה לא הזויה לדעתי מסכנה שאיבדה את דרכה! יש מקומות סגורים בשבילך !
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    טוב
    יהודי 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הימין היהודי יודע לבנות מדינה והשמאל היהודי? חורבן והרס, סרוב וגזענות, אלימות ובוגדנות.
    סגור
  • 6.
    מירי רקב
    אשר 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממשיכה לשרת את הבייס ולא את עם ישראל
    סגור
  • 5.
    ומה עם הרכבת לאילת ושדה התעופה רמון?
    מירי 09/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שתשרת את כלל תושבי המדינה ותוציא את ישובי הערבה ואילת מהבידוד.
    סגור
  • רכבת מצפון לדרום אמרה שהיא תקיים את המשאלה (ל"ת)
    א.א.חיפה 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד למירי רגב
    אחד שמבין 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עושה עבודה יפה.
    סגור
  • 3.
    מי נתן דרגת תת אלוף לתת רמה הזאת? (ל"ת)
    טוראי בטיטו 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    12 8
    סגור
  • היא היתה דוהרת צהל והיא מאוד הצליחה בתפקידה
    א.א.חיפה 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום לא מצליח הדובר להגיע לרמה שהיא אז גילתה גדעון מוצלח הדוברת כל הסמן דיבר. והסביר. את המהלכים שאפשר לדווח עליהם ביד רמה!
    סגור
  • תת רמה אבל לפניך טרש בטיטו והרבה הרבה לפניך . (ל"ת)
    יורי 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    בכיינים פרגנו פעם אחת מגיע לה אחלה מירי רגב עושה בלי (ל"ת)
    יודע 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • פחחח רגב מתפארת בחזיה שלא שלה...
    O0o 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 5
    נראה לך שבישראל ב9 חודשים אפשר לתכנן ולסלול כביש? רגב אעלק.
    סגור
  • 1.
    מיאוס
    עד 09/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 6
    לקקינוש , חשוב שתעדכני את הרשות שעוד כביש יועבר אליהם.... , ברגע שתעופו מחיינו הפוליטיים , חבורת הזויים עם משילות על מלא מלא.
    סגור