נדל"ן ותשתיות

הבנייה בירושלים נמשכת: אלו השכונות שיזכו ב-1,000 דירות חדשות

ועדת התכנון המחוזית לתכנון ובנייה בירושלים אישרה שתי תוכניות פינוי בינוי שהוגשו על ידי קבוצת בית ירושלמי. הפרויקט הראשון יוקם במתחם 06 בקטמונים, והפרויקט השני ימוקם בין הרחובות גואטמלה לבוליביה בשכונת קריית יובל בעיר
מערכת ice | 
דירות במרכז העיר ירושלים (צילום דוידי ורדי, מתוך אתר פיקיויקי)
ועדת התכנון המחוזית לתכנון ובנייה בירושלים אישרה היום (ראשון) שתי תוכניות שהוגשו על ידי קבוצת בית ירושלמי. הפרויקט הראשון הוא פרויקט פינוי בינוי שיוקם במתחם 06 בקטמונים, והפרויקט השני ימוקם בין הרחובות גואטמלה לבוליביה בשכונת קריית יובל בעיר.
בפרויקט הראשון בקטמונים יוקמו 700 יחידות דיור ו-4,500 מ"ר שטחי מסחר שישולבו במגדלים ובבנייה מרקמית. בהחלטה ניתנה התייחסות לתוספת יחידות דיור כנגד הפקדה בסך 18 מיליון שקל בקרן תחזוקה לטיפול מיידי בבלאי במתקנים חיוניים וכדי להבטיח תחזוקה ארוכת טווח של המבנים.
הפרויקט השני הוא פרויקט פינוי בינוי גם הוא, אשר כולל שלושה מבני רכבת קיימים ובהם 85 יחידות דיור שיוסבו לשני מגדלים בני 27 קומות ובהם 320 יחידות דיור. התוכנית המאושרת כוללת הפרשת שטח של כ-1.5 דונם לשם יצירת מגרש עבור מבנה ציבור המשלב מעבר ציבורי בין הרחובות. התוכנית מנצלת את הפרשי הקרקע ע"י חיבור לשטח ירוק גדול ומבני ציבור. התוכנית מציעה הרחבה של הדרך גם מרחוב בוליביה וגם מרחוב גואטמלה, בדגש על הנגשה לציבור של השטחים הפתוחים באזור. בתוכנית קרן תחזוקה של 12 מיליון שקל.
יחיאל סגל, מנכ"ל ובעלים בקבוצת בית ירושלמי, מסר: "לאחר אישור פרויקט מתחם 06, תשלים בית ירושלמי מהלך של אישור 1200 יח"ד של בית ירושלמי בקטמונים, מה שיהפוך את בית ירושלמי לחברה עם מספר יחידות הדיור הגדול ביותר בתנופת הבנייה שעוברת שכונת הקטמונים. מספר יחה"ד הגבוה יהווה יתרון בשנים הקרובות כאשר אלפי דיירים יפונו במיזמים של פינוי בינוי ויזדקקו לדירות להשכרה לתקופת הבניה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה