קריירה ולימודים

מערכת החינוך בהרצליה מתרחבת עם הקמת חטיבה ב-100 מיליון שקל

עיריית הרצליה תקים חטיבת ביניים חדשה למדעים, ספורט ואומנויות בהשקעה של כ-100 מיליון שקל. המבנה יפתח בשנת 2025, אך עד אז התלמידים ילמדו בגליל ים. כך בית הספר החדשני ייראה
מערכת ice | 
חטיבת ביניים למדעים (צילום פישר אלחנני אדריכלים)
מערכת החינוך בהרצליה מתרחבת עם הקמת חטיבת ביניים חדשה בעיר. כבר בשנת הלימודים הקרובה תיפתח חטיבת ביניים למדעים, ספורט ואומנויות ברוח each. עיריית הרצליה תקים את המבנה באזור הרצליה הירוקה, באמצעות החברה לפיתוח הרצליה, בין הרחובות אלקלעי ורש"י. 
הבנייה עתידה להסתיים עד פתיחת שנת הלימודים ב-2025, אך עד אז התלמידים ילמדו בחטיבת הביניים שבקריית החינוך "שמעון פרס" בגליל ים. המבנה שיוקם יהיה בעל ארבע קומות, ובו יהיו 24 כיתות לטובת שלוש שכבות לימוד. בקומת הכניסה ישולבו פונקציות שישרתו את הציבור הרחב, ובהן חלל כניסה עם אודיטוריום, ספרייה, אולם רב תכליתי וקפיטריה. 
בית הספר יעוצב על פי תפיסה פדגוגית חדשנית שבאה לידי ביטוי במרחבי למידה גמישים, בשקיפות בחללי בית הספר ובמגוון מרחבים מחוץ לכיתות. תכנון ועיצוב המבנה נעשה בדגש על קשר בין הפנים לחוץ, עם שימוש בחומרים טבעיים וחדשניים. חיפוי של כל שטחי החזיתות יעשה בעזרת בלוחות HPL בשילוב של ויטרינות גדולות להכנסת אור טבעי למבנה, הצללות ומערכות סולריים על הגג. בית הספר יבנה על פי תקן בנייה ירוקה ברמה של 3 כוכבים.
את המבנה תכנן משרד "פישר אלחנני אדריכלים" והוא יוקם בהשקעה של כ-100 מיליון שקל. מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "פתיחה של בית ספר חדש היא בשורה של ממש בכל רשות עירונית. העירייה מברכת את תלמידי חטיבת הביניים החדשה, מאחלת להם הצלחה גדולה ומבטיחה לספק להם את המורים ואנשי החינוך הטובים, המקצועיים והמסורים, בסטנדרט שאנו מורגלים אליו בהרצליה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה