נדל"ן ותשתיות

מהפכה ב-45 מיליון שקל: זו העיר שתשתדרג במרכז מסחרי

גוהרי השקעות קיבלה היתר בנייה למרכז המסחרי הראשון שיוקם בשכונת נווה-שמיר בבית שמש. המרכז המסחרי יכלול קומת מסחר ושתי קומות תעסוקה, ויפתח את שעריו לציבור בעוד כשנה וחצי; היקף ההשקעה בפרויקט נאמד בכ-45 מיליון שקל
מערכת ice | 
תמונת רחפן של השכונה בבית שמש (צילום יחצ)
חברת גוהרי השקעות, שבבעלות אנשי העסקים יוסף גוהרי ודוד אפריאט, צפויה להתחיל בקרוב את בניית המרכז המסחרי הראשון בשכונת נווה-שמיר בבית-שמש, זאת לאחר שהתקבל היתר בנייה להקמת המבנה מאת הוועדה-המקומית. המרכז המסחרי, שתוכנן ע"י משרד האדריכלים פרימוביץ'-בס, יוקם על קרקע בשטח של כ-2 דונם ויכלול בסה"כ 4,500 מ"ר בנוי בשלוש קומות מעל מרתף חניה תת-קרקעי.
בקומה הראשונה ישווקו שטחי מסחר להשכרה, ובשתי הקומות העליונות ישווקו להשכרה שטחי משרדים המותאמים לבעלי מקצועות חופשיים, מרפאות ושירותים נוספים לתושבי השכונה החדשה. בגג המבנה מתוכנן Roof-Top בשטח של כ-450 מ"ר אשר צופה מזרחה לנוף הרי ירושלים ועמק האלה, ועתיד לשמש לעריכת אירועים פתוחים תחת כיפת השמיים. המרכז המסחרי צפוי להישאר בבעלות החברה תחת זרוע הנכסים המניבים, והיקף ההשקעה המוערך בפרויקט הנו כ-45 מיליון שקל.

שכונת "נווה שמיר" (רמה ה) היא שכונה חדשה בבית שמש, שתכלול עם השלמתה כ-3,000 יח"ד בקירוב. השכונה ממוקמת בחלקה הדרום מזרחי של העיר בית שמש, ומשקיפה על עמק האלה וסמוכה לגן הלאומי בית-נטיף. השכונה תכלול מוסדות ציבור וחינוך, פארקים, גני-שעשועים וקאנטרי קלאב.

קרדיט: סטודיו 84
עו"ד אלירן דדון, סמנכ"ל החברה, ציין כי שכונת נווה שמיר היא שכונה חדשה ומשמעותית בבית-שמש המתפתחת, עם תמהיל אוכלוסייה מגוון. השכונה תוכננה להיות עצמאית ולכן כוללת את כלל השירותים הנדרשים לתושביה, והחלה להתאכלס בעת האחרונה. אנחנו שמחים להיות החלוצים לבנות ולהקים את המרכז המסחרי הראשון בשכונה, ומצפים להתחיל ולהשלים את הבנייה בהצלחה ובהקדם. במקביל אנו מתחילים את שיווק השטחים המסחריים ושטחי התעסוקה, ובכוונתו לייצר תמהיל מסחר ותעסוקה רבגוני שיענה על צרכי השכונה המתפתחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה