נדל"ן ותשתיות

בהשקעה של 50 מיליון דולר: נפתח מוזיאון מגדל דוד בירושלים

לאחר שלוש שנים והשקעה של למעלה מ-50 מיליון דולר בתכנית התחדשות ושימור נרחבת נפתח מגדל דוד מוזיאון ירושלים החדש - המוזיאון מתפרס כעת על יותר מ-20,000 מ"ר
מערכת ice | 
מגדל דוד מוזיאון ירושלים (צילום מגדל דוד מוזיאון ירושלים)
בסוף השבוע האחרון התקיים אירוע הפתיחה החגיגי של מגדל דוד מוזיאון ירושלים החדש בהשתתפות מאות מוזמנים. האורחים התקבלו בקוקטייל חגיגי שלאחריו טקס הפתיחה במעמד ראש עיריית ירושלים, מר משה ליאון, שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש ומנכ"לית ואוצרת ראשית של המוזיאון, אילת ליבר. בהמשך, נהנו האורחים משיטוט בגלריות החדשות של המוזיאון, שלל מיצבים ומופעי פרפורמנס והופעות על הבמה המרכזית.
לאחר שלוש שנים והשקעה של למעלה מ-50 מיליון דולר בתכנית התחדשות ושימור נרחבת נפתח מגדל דוד מוזיאון ירושלים החדש - המוזיאון מתפרס כעת על יותר מ-20,000 מ"ר, השיפוץ כלל את שימור המצודה העתיקה, שיפוץ המינרט (הצריח – סמלה של ירושלים), חידוש הגן הארכיאולוגי, הקמת ביתן כניסה חדש, חנות ובית קפה, חידוש תשתיות, חשיפת חפירות ארכיאולוגיות נוספות ושיפור הנגישות במצודה, לצד תצוגת קבע חדשה בת 10 גלריות, המשלבות טכנולוגיה חדשנית, מיצגים אינטראקטיביים, מפות מציאות רבודה, וממצאים ארכיאולוגיים וחפצים עתיקים המתוארכים ל – 1500 שנה לפני הספירה.
נכחו באירוע: מנכ"לית קרן קלור לישראל, רייצ'ל לסרי זהבי, היזם וחבר בורד המוזיאון, אלי וורטמן, חבר הכנסת זאב אלקין, מייסד קימל אשכולות אדריכלים, איתן קימל ויותם כהן-שגיא, מקימל אשכולות שהיו אחראים על התכנון האדריכלי של המוזיאון, טל וחנן דה לנגה, שהיו אמונים על עיצוב הפנים ח"כ זאב אלקין ורבים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה