נדל"ן ותשתיות

בהיקף של כ-740 מיליון שקל: פרויקט הפינוי-בינוי הענק מגיע ליבנה

פרויקט "ALUMA" כולל פינוי של 64 דירות ובניית סה"כ 273 יח"ד וכ-1,000 מ"ר שטחי מסחר
מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל
אלמוגים, חברת ייזום הבניה למגורים והביצוע (עצמי) מהוותיקות בישראל, בניהולה של מיכל גור מעדכנת על חתימת הסכם ליווי בין חברה בשליטתה (60%) לבין קונסורציום של תאגידים פיננסיים ישראליים, לצורך מימון הקמת פרויקט פינוי בינוי "ALUMA", ביבנה אותו יזמה ביחד עם חברת WGROUP בהיקף כולל של כ-740 מיליון שקל, כמפורט להלן:
הסכם המימון הכולל מסגרת להעמדת פוליסות חוק מכר בסך של כ-503 מיליון שקל, מסגרת ערבויות חוק מכר ופיננסיות לצדדים שלישיים (כגון בעלי הקרקע ורשות מקומית) בהיקף כולל של כ-152 מיליון שקל, ומסגרת אשראי כספי להקמת הפרויקט בסך של כ-73 מיליון שקל (בריבית פריים בתוספת מרווח של עד כ-1%).
 
בחודש אוקטובר 2021 נחתם הסכם בין החברה לבין חברת WGROUP לרכישת 51% ממניות השותף בחברת פרויקט ו-50% מרווחי פרויקט התחדשות עירונית מסוג פינוי-בינוי בעיר יבנה. בתמורה לרכישה האמורה שילמה החברה סכום לא מהותי בהתאם לאבני הדרך שנקבעו.
הפרויקט כולל פינוי של 64 דירות ובניית סה"כ 273 יח"ד וכ-1,000 מ"ר שטחי מסחר. בחודש מרס 2021 אישרה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ביבנה, בסמכותה כוועדה מקומית עצמאית מיוחדת, את התב"ע אותה יזמה החברה המשותפת להפקדה. נכון לחודש מרץ, 2022 חתמה החברה המשותפת על הסכמים מחייבים.
מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים: "כפי שציינו בעבר, כחלק ממהלכיה העסקיים של החברה להרחבת הפעילות בלב אזורי הביקוש וכניסה לפרויקטים משמעותיים ואיכותיים בתחום ההתחדשות עירונית, אנו שמחים על קבלת הבעת אמון מהמערכת הבנקאית ומעדכנים כי פרויקט פינוי-בינוי ראשון בעיר יבנה של החברה יוצא לדרך. הפרויקט נהנה מאוכלוסייה חזקה ומגוונת של צעירים תושבי המקום, משפרי דיור מהעיר ומהאזור ונמצא בשכונה צומחת עם נגישות לשירותים ציבוריים ולמוסדות חינוך וספורט, דרכים ותשתיות מסודרות ובאיכות חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה