נדל"ן ותשתיות

האחים חג'ג' מפרגנים? אחותם יצאה לדרך עצמאית וחוגגת פרויקט בכורה

יזמית הנדל"ן כנרת סמיט-חג'ג' חותמת את הפרויקט הראשון שלה בקבוצת הנדל"ן החדשה על שמה, ונפרדת מהאחים שלה אחרי יותר מעשור בו עבדה בחברה
איתן לויטס |  4
כנרת סמיט חג'ג' (צילום the floor tlv/פלאש90)
במשך 20 שנה מאז הוקמה קבוצת חג'ג', הפנים שלה היו האחים צחי ועידו. אך מאחורי הקלעים היתה שם אחותם האמצעית כנרת סמיט-חג'ג', שהחליטה לפני כשנה לצאת לדרך עצמאית ולהקים חברה בניהולה, חברה שלאחרונה הכריזה על סיום הפרויקט הראשון שלה.
בשנים הראשונות של קבוצת הנדל"ן של משפחת חג'ג' מנתניה, היא היתה חצי בפנים ועבדה בעיקר עם אחיה הקטן עידו. ואז סביב שנת 2010, כשניהלו יחד פרויקט גדול, נכנסה באופן מלא לחברה של שני אחיה. 
אחרי כ-13 שנים החליטה סמיט-חג'ג' לצאת לדרך עצמאית עם קבוצת נדל"ן חדשה על שמה: קבצת כנרת. הפרויקט הראשון של החברה הוא מתחם "The Floor" במגדלי הצעירים ברח' בגין בתל אביב. המתחם מכיל חללי עבודה משותפים ויוקרתיים. לפני מספר חודשים הסתיימה הבנייה שלו והוא כעת בשלבי אכלוס.
סמיט-חג'ג' מתכננת להמשיך וליזום פרויקטים בארץ ובחו"ל, ואמרה בריאיון ל'ידיעות אחרונות' כי קבוצת כנרת משקיעה ב'כיכר אומוניה' באתונה בירת יוון, וזו רק ההתחלה. עוד אמרה בהתייחסות לפרויקט החדש שלה: "אני חושבת שהקמנו את אחד מחללי העבודה היפים, הנוחים והמתקדמים ביותר בישראל. מדובר במיזם הראשון של החברה החדשה שלי, ואני גאה בתוצר המוגמר. בקרוב אבשר על פרויקטים נוספים הנמצאים על הפרק. אני אסירת תודה על שנות פעילותי בקבוצת חג'ג', אשר העניקו לי את הידע הרב והניסיון המתבקש בהובלת פרויקטים נדל"ניים מגוונים, מורכבים ושאפתניים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מיתוג נדל"ן זה לא מיתוג חנות בקניון ולכן חשיבה על מידע
    קורא 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסונלי עדיף שיכלול לא פרוספקט מכירות, אלה מידע על איכות הבניה, חומרי הגלם, תמונות מהפרויקט, מידע אינפורמטיבי על חללים משותפים. להבנתי ההודעה הזו פספסה מידע שלא הגיע לקורא.
    סגור
  • 2.
    חזיזה הרע והגועלי
    פינוקיו 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דולב חזיזה אדם רע וכוחני שעושה הרבה פרובוקציות במהלך משחקים הגיע הזמן שיענש כראוי
    סגור
  • משחקים
    יהודה הנקניק 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתחת לחזות רמאי
    סגור
  • 1.
    יפיפיה ומוכשרת. אשרי מי שזכה בה. בהצלחה. (ל"ת)
    המפרגן 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור