השוק

למעלה מ-1,500 מ"ר: מתחם היזמות החדש של הדרום

המתחם, אשר יוקם ע"י OpenValley בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון ש"ח, יפעיל קשת שירותים רחבה הכוללת: הפעלת חללי עבודה ייעודיים ליזמים, תוכניות אקסלרציה לסטארטאפים, קרן השקעות, מערך הכשרות לארגונים, תוכניות יזמות וחדשנות לבני נוער ועוד
מערכת ice | 
אשדוד פינוי בינוי (צילום דוברות עיריית אשדוד)
רשת OpenValley הכריזה היום (יום ראשון) כי היא בחרה בעיר אשדוד לפתיחת מרכז יזמות חדש, במסגרת הרחבת פעילותה בישראל. רשת OpenValley מונה כיום למעלה מ-150 חברות הזנק, מנהלת קרן השקעות ומתמחה בקידום מיזמים טכנולוגיים , הובלת תהליכי חדשנות ארגונית והעברת הכשרות מקצועיות. 
המתחם, אשר יוקם בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון ש"ח, יתפרס על פני שטח של למעלה מ-1,500 מ"ר ויפעיל קשת שירותים רחבה הכוללת: הפעלת חללי עבודה ייעודיים ליזמים, תוכניות אקסלרציה לסטארטאפים, קרן השקעות, מערך הכשרות לארגונים, תוכניות יזמות וחדשנות לבני נוער ועוד.
מ-OpenValley נמסר כי המתחם יפעל במודל "Space Working Eco" תוך שילוב מתחם עבודה מרווח ומעוצב ייעודי ליזמים וחברות סטארט-אפ, לבין מתן שירותי הכוונה וחיבורים עם מגוון גופים וחברות במשק המקומי והבינלאומי.
נאמר גם כי מרכז החדשנות והיזמות בעיר אשדוד, יהיה מבין המרכזים הגדולים בישראל. במקביל לעשייה היזמית, יסייע המרכז גם לחברות וארגונים המעוניינים לאמץ ערכי חדשנות תוך פיתוח ההון האנושי, העברת הכשרות ויצירת חיבורים לחברות סטארט-אפ, שיסייעו להם לייעל תהליכים אל מול מתחרותיהן בתעשייה. 
ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי מסר כי: "יזמי ועובדי ההיי-טק בעיר, יחד עם אלפי האורחים שיפקדו את המקום מבחוץ, יהנו מאחד מהמרכזים המרשימים והלוקיישנים היפים והאיכותיים לא רק באשדוד, אלא במדינת ישראל: מול הים והטיילת החדשה, בחזית של גן אלישבע, צמוד לרחוב המסעדות והבילויים וליד גלגל הענק ושורת המלונות". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה