נדל"ן ותשתיות

ים המלח בשינוי דרמטי, מהפך במפרץ חיפה והמשכנתאות מזנקות

המתחם החדש שיקום בהשקעה של עשרות מיליונים בים המלח, תכנית מתאר מהפכנית באיזור הנמל עם פינוי המפעלים המזהמים, המשכנתאות מטפסות בעקבות עליית הריבית, וגם: העיר אליה מגיעה פוקס של הראל ויזל והמהלך של פשקובסקי
מערכת ice | 
צילום Itamar Grinberg
מפרץ חיפה משנה את פניו: קודמה תוכנית המתאר המהפכנית: המועצה הארצית לתכנון ולבניה החליטה לקדם בשלב נוסף את תכנית רשות מקרקעי ישראל למפרץ חיפה. מנכ"ל מינהל התכנון "התוכנית הופכת את פינוי המפעלים ממפרץ חיפה לעובדה מוגמרת". לידיעה המלאה לחץ כאן.
ים המלח בשינוי דרמטי: מה תוכלו לעשות בחופשה הבאה? בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים: FooDome - מתחם מסעדות ומזון בריא ענק יפתח בים המלח בקיץ 2023. אז מזה כולל? לידיעה המלאה לחצו כאן.
המשכנתאות מזנקות: זה הסכום שיתווסף לתשלום החודשי שלכם מעכשיו: אחרי ההחלטה של בנק ישראל על העלאת הריבית ב-0.5% ל-3.75% בסך הכל, המשכנתא ממוצעת בישראל זינקה היום בלא פחות מ-131 שקל לחודש, בשנה עלו המחירים בכ-1,000 שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הראל ויזל ופוקס בצעד מפתיע: זו העיר אליה יעברו: קבוצת פוקס חתמה על הסכם לרכישה והשכרה של שטחי משרדים בשותפות עם חברת ביג בפרויקט "ביג פתח תקווה": קבוצת פוקס מעבירה את משרדיה ותאחד את כל פעילויות הקבוצה, המטה וההנהלה תחת קורת גג אחת. המתחם החדש, שיוקם במסגרת פרויקט מתחם ביג פ"ת, ישמש מאות עובדים וההשקעה בו מוערכת בכ-143 מיליון שקל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהלך גדול נוסף ל"פרשקובסקי": עסקת קומבינציה במתחם טרה בתל אביב: במסגרת העסקה, פרשקובסקי מניבים תקבל כ-34 אלפי מ"ר בייעוד למשרדים ומסחר ו- 57 יח"ד בייעוד להשכרה,  ואילו בעלי הזכויות במקרקעין יהיו זכאים לכ-140 יח"ד בייעוד למגורים וכן לתמורה כספית שתשולם במזומן בסך של כ-100 מיליון שקלים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
עסקת ענק בהרצליה פיתוח: במה הושקעו 300 מיליון שקל? שיתוף פעולה בין קבוצת מבטח שמיר לקבוצת יוניון, שתרכוש את כל יחידות הדיור בפרויקט בהרצלייה פיתוח. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אחת הערים הנחשבות במרכז מתרחבת: איפה ייבנו אלפי דירות? מתעוררת מחדש: טקס הנחת אבן פינה לפרויקט הפינוי בינוי הגדול בכפר סבא ''ענב 360'' מוציא לדרך את הפרויקט בהשקעה של מאות מיליונים, יוצא לדרך הפרויקט החדש של חברת ענב בשכונת תקומה בעיר כפר סבא. בשלב הראשון ייבנו 2 מגדלים עם 244 יחידות דיור כאשר הפרויקט כולו יכלול כ-1070 יחידות דיור. שיווק הפרויקט בעיצומו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה