נדל"ן ותשתיות

מרפסות, חניות ומקלטים: זו העיר שתושביה ישודרגו בענק בחינם

מועצת חצור הגלילית ממשיכה בשיקום וחידוש השכונות הוותיקות, שיעברו מתיחת פנים וייהנו מחידוש תשתיות ומרחבים ציבוריים. הדבר יאפשר, בין השאר, הנגשה של עלויות הדיור לזוגות צעירים. כל הפרויקט יהיה ללא תשלום התושב
מערכת ice |  14
חצור הגלילית (צילום ויקיפדיה)
חצור הגלילית ממשיכה בתהליכי ההתחדשות העירונית המואצים. במקביל לתנופת הבנייה בשכונות החדשות, המועצה ממשיכה לפעול ועסוק באחד היעדים המרכזיים שלה - שיקום וחידוש השכונות הוותיקות.
במסגרת ההתחדשות העירונית שבתכנון, השכונות הוותיקות בחצור הגלילית ייהנו, בין השאר, מהוספת מרפסות שמש, הגדלת הבית וחיזוקו לרעידת אדמה, בניית מקלטים לחירום וכמובן גם מחידוש תשתיות, מרחבים ציבוריים, כבישים, שבילים, חנויות ומערך תשתיות חדשניות לרבות מערכת הניקוז לצד חידוש והגדלת גני שעשועים ומוסדות חינוך. יש לציין כי כל הפרויקט יהיה ללא תשלום התושב.

במהלך השנים האחרונות בוצעו תהליכים של שיקום שכונות וחיזוק מבנים במספר בניינים בחצור, האחרונים שעברו מתיחת פנים אמיתית הם  בשכונת שלמה בן יוסף שם בוצע שדרוג, פיתוח וחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה, וכעת המועצה ממשיכה לפתח את השכונות הוותיקות עם פרויקט נרחב להתחדשות עירונית.
לאור ההתפתחות והזינוק של חצור, יזמים רבים כבר פנו להתעניינות בנוגע לתחילת העבודות בפרויקט ההתחדשות העירונית, ובו כל אחד מהם יתחייב לשיפוץ והגדלת כל בניין "ישן" לחדיש. היזמים, כאמור, יקבלו תוספת קומות למכירה והדבר יאפשר הנגשה של עלויות הדיור גם לזוגות צעירים, בנים ממשיכים וכו'. מה שיעזור להגדלת היישוב, הגירה של זוגות צעירים ומשכילים לחצור, יצירת מתחמי עירוב שימושים ושדרוג איכות חיי התושבים.
בכלל, ההתפתחות בחצור בנוגע לתשתיות תכלול בקרוב גם את תחנת רכבת חצור הגלילית שעתידה לשרת את כל הגליל. כזכור, תנופת הפיתוח וההתחדשות בחצור הגלילית אינה תחושה מקומית בלבד. זאת לאחר שבתחילת השנה 'המועצה לישראל יפה' העניקה 5 כוכבי יופי לחצור הגלילית בתחרות 'קרייה יפה' - הציון הגבוה ביותר בתחרות.
ראש מועצת חצור הגלילית, שמעון סויסה, אמר: "אנחנו לרגע לא מפסיקים לעבוד ועושים מדי יום מאמצים כבירים להעניק לתושבים אורח חיים ירוק נקי ומטופח. פרויקט ההתחדשות העירונית משנה מציאות ומזניק את השכונות הוותיקות שיהפכו לחדשות והמטופחות ביותר. מדובר ביישום החזון שלנו  לראות את חצור מתחדשת, מתפתחת, משגשגת והופכת לישוב המוביל בגליל".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    תעסוקה
    אאא 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עים כול הכבוד וייש לי כבוד לראש העיר כתושבת חצור מיום היולדי אני אוהבת את המקום אנשים חמים טובים ובאמת יש תנופת בניה אבל לצערינו בתוך כול אלה אין תעסוקה לצעירים והן נאלצים לעזוב למרכז מיפעל אחד אפילו לא ניפתח בכול תקופת שלטונו של ראש המועצה אז בניתם דירות שאגב לא זולות זוגות רבים מוותרים על חלום הדירה ביגלל קושי כלכלי לאימהות חד הוריות אין דירות והן נאלצות לשכור דירות מכספם אז עים כול הכבוד צריך גם לחשוב על הדברים שציינתי
    סגור
  • 6.
    חצור הפלילית (ל"ת)
    בחור מחצור 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    אתם רציניים??
    סתיו 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "הגירה של זוגות צעירים ומשכילים ליישוב"?! באמת? זה יישוב של ערסים אלימים חסרי השכלה, אף אדם עם טיפת הגיון בריא לא יעבור לעיר הזו כדי לחיות בפחד ובסביבה של דפ"רים.
    סגור
  • ערסים אלימות?
    אאא 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיתבייש לך אדם קטן ורדודים הפשיעה נימצאת בכול מקום מי אצה שתיפתח את הגורה שלך האלימות היתה בשנות העליה הריאשונות ועכשיו כימעט ואין מה אצה יודע ביכלל על המקום עיירה קטנה ומקסימה כולם כמו מישפחה תישמרו על מה שיצוא לך מהפה איכס וכן יש כאן אנשים משכילים כול אחייניי הם משכילים ובעלי עסקים
    סגור
  • 4.
    מרג אל עיון
    צדיק 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להם הכל בחינם על חשבון מי ?
    סגור
  • טען עוד
  • תעסוקה
    אאא 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה מגעילה של אדם חסר ידע והשכלה
    סגור
  • 3.
    ישוב שכולו ש״ס וליכוד
    צפוני מהצפון 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נקווה שהתושבים , ישכילו להעריך ולהתנהג בהתאם
    סגור
  • תעסוקה
    אתי 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הבעיה ש"ס ליכוד במה זה מפריע לך
    סגור
  • 2.
    פריפריה
    אבי 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכל רקוב ומושחת במקום הזה שנקרא חצור הגלילית . המקום נראה בדיוק כפי שהיה נראה כשהוקם בשנות ה50..
    סגור
  • חצור הגלילת (ל"ת)
    רחללל 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • חצור הפלילית אני מבקש.. (ל"ת)
    בחור מחצור 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חצור הגליליצ (ל"ת)
    רחללל 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    רוצים רכבת דחוף . נחנקנו . (ל"ת)
    אלון 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • שקט
    הילי 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוצים שקט דחוף - נחנקנו!
    סגור