נדל"ן ותשתיות

יורש ענקית הקוסמטיקה הרס אחוזה בשווי 110 מיליון דולר

לפני פחות משנה הוא שילם 110 מיליון דולר עבור אחוזתו בפלורידה וכבר הוא הורס אותה. יורש 'אסתי לאודר', וויליאם לאודר, החליט להרוס לחלוטין את האחוזה והסיבה ככל הנראה מוזרה - הוא לא אוהב את העיצוב שלה
מערכת ice |  1
האחוזה שנהרסה (צילום Douglas Elliman)
יורש אימפריית הקוסמטיקה 'אסתי לאודר', וויליאם לאודר, החליט להרוס את אחוזת הענק בפאלם ביץ', פלורידה, אותה רכש בדצמבר 2021. האחוזה, שגודלה מעל ל-10,000 מ"ר ונבנתה רק בשנת 2016, נרכשה מחברה הקשורה לאיש הכספים תומאס פ. סאליס בסכום ענק של 110 מיליון דולר. סאליס עצמו רכש את האחוזה בשנת 2019 בסכום נמוך משמעותית, 40.8 מיליון דולר בלבד.
הסיבה להריסת הבית לא ידועה, אך על פי דיווחים שונים נראה כי אינו מרוצה מעיצוב הבית ומעוניין לשנות אותו מהייסוד. האחוזה עצמה זוכה לביקורות מתושבי המקום מכיוון שהינה גדולה מדי ביחס לבתים האחרים בשכונה.
כזכור, רק לאחרונה הגיע להסדר משפטי, שפרטיו נותרו חסויים, עם מאהבתו לשעבר, טיילור סטיין. ההסדר המשפטי נגע לאחוזה בשווי של 7 מיליון דולר בבל אייר וזאת לאחר שבתחילה סירב לשלם את התשלומים השנתיים עבור הנכס כל עוד סטיין, בתה ואחיה גרו שם.
על פי פרטים שכן יצאו, בתה המתבגרת של סטיין היא בעצם בתו של לאודר ועל מנת להסתיר זאת, לפי הסכם משנת 2007, לאודר הסכים לשלם לסטיין מיליון דולר כל שנה שהיא שתקה ולא חשפה בפומבי שאכן מדובר בבתו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חולניות של עשירים
    בר דעת 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים מלאים כסף אך אומללים מזורגגים
    סגור