נדל"ן ותשתיות

לראשונה בישראל: בניין משרדים מאופס אנרגיה ופחמן

קמפוס אמות בגבעתיים הוא הבניין הראשון בארץ שבחזיתו הותקנו פאנלים סולאריים החוסכים בצריכת האנרגיה של הבניין, על ידי קבוצת אלומיניום קונסטרקשיין
מערכת ice | 
קמפוס אמות גבעתיים. הדמיה: view point
קבוצת אלומיניום קונסטרקשיין התקינה פאנלים פוטו-וולטאיים אדריכליים בחזיתות קמפוס אמות בגבעתיים – ובכך הוא הפך לבניין המשרדים מאופס האנרגיה והפחמן הראשון בישראל.
התאים הפוטו-וולטאיים המיוחדים שהותקנו בקמפוס, נסתרים לצופה כשהזכוכית הפונה מחוץ למבנה צבועה, אך עדיין מאפשרת אליהם מעבר אור לייצור אנרגיה. זכוכית זו יכולה להיות בכל צבע ודוגמא, ולכן מדובר בפתרון המאפשר גמישות אדריכלית מקסימלית עם שימוש חכם בחזית ליצירת אנרגיה מתחדשת - תוך שילוב במערכות מעטפת החוסכות בצריכת האנרגיה של הבניין.

המערכת הסולארית נתמכת בציוד של חברת Solaredge, המבטיח ניצול אופטימלי של האנרגיה המופקת מהתאים. טל אהרון, מנכ"ל חברת סמארטקון מקבוצת אלומיניום קונסטרקשיין: "אנו גאים לקחת חלק בפרויקט פורץ דרך בישראל שהופך חזיתות בניינים ליצרניות חשמל. אם עד היום הכרנו רק את היכולת של הפקת אנרגיה מפאנלים המותקנים על גבי גגות בניינים, הבוקר אנו גאים להוציא לדרך את הבניין הראשון בישראל שמפיק אנרגיה גם מחזיתות הבניין. אין לי ספק שבשנים הקרובות נראה יותר ויותר בניינים המשתמשים בחזיתות על מנת לייצר אנרגיה ולחסוך באנרגיה במקביל, כשבקרוב נפתח את המפעל הראשון בישראל לייצור פאנלים פוטו-וולטאיים אדריכליים".
 
קמפוס אמות גבעתיים הממוקם בסמוך לצומת השלום, הנו מבנה עצמאי שכולל משרדים, שטחי פנאי ומסחר, שטחים פתוחים וחניון תת קרקעי המכיל 450 מקומות חנייה. אמות השקעות השלימה את שיווק כל שטחי המשרדים בקמפוס, בהיקף כולל של כ-17,500 מ"ר. החברה חתמה על הסכמים עם חברות ההייטק סימילרווב, לשכירת 5 קומות ועם נקסט סיליקון, לשכירת שתי קומות בקמפוס. בימים אלה השלימה אמות את חידושו של הבניין, בהשקעה של כ-100 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה