נדל"ן ותשתיות

מתחם משרדים בבניין "בסר סיטי" פ"ת נרכש בהשקעה גדולה

מתחם משרדים גדול המשתרע על שטח של 530 מ"ר בבניין "בסר סיטי" בפתח תקווה נמכר בסכום כולל של כ-5 וחצי מיליון שקלים, כולל העיצוב. איש העסקים אלדד ניצן רכש את המתחם עבור קבוצת ניצנים
מערכת ice | 
אלדד ניצן (צילום יחצ)
איש העסקים אלדד ניצן רכש מתחם משרדים בשטח של 530 מ"ר בבניין "בסר סיטי" בפתח תקווה עבור קבוצת ניצנים שבבעלותו. שווי עסקת רכישת המתחם בבניין "בסר סיטי", כולל עיצוב המשרדים, מוערך בכ-5 וחצי מיליון שקלים. במתחם המשרדים יש גם מרכז מסחרי, חדר כושר, מסעדות ועוד. 
אלדד ניצן: "הקבוצה עברה למשרדים החדשים בעקבות גידול הפעילות של החברות לאחר משבר הקורונה".
קבוצת ניצנים מתמחה בנדל"ן ובנכסים מניבים ומחזיקה את הפעילות של חברת נרקיסים (תאגיד עובדים זרים בענף הבנייה) ושל חברת אביבים, המתמחה בשילוב עובדים מקצועיים ייחודיים.
אלדד ניצן הוא מייסד קבוצת ניצנים, וברזומה שלו יותר מ-25 שנות ניסיון בענף כוח האדם. ניצן מוביל את קבוצת ניצנים כחברה משגשגת, אמינה ובעלת מוניטין רב בהבאת כוח אדם איכותי לענפים שונים במשק הישראלי. קבוצת ניצנים מתמחה בטיפול אדמיניסטרטיבי ולוגיסטי של עובדים זרים מכל רחבי העולם לענפים מגוונים במשק הישראלי.
עובדים זרים כידוע מגיעים לעבוד בישראל באופן זמני, ולרוב הם מועסקים בענפים שבהם קיים קושי לגייס עובדים מתוך המשק המקומי, או שנדרשת מיומנות ספציפית מאוד שאין כמעט עובדים המוכשרים לה בישראל. קבוצת ניצנים שמה דגש על כך שהעובדים הזרים המובאים על ידה מגיעים באופן חוקי ומסודר, עם אשרת עבודה מתאימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה