נדל"ן ותשתיות

דירות חדשות ברחובות: זו החברה שתשקיע מאות מיליונים בפרויקט

אלמוגים החזקות זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת זכויות חכירה בשטח של כ-7,100 מ"ר לבניית כ-300 יח"ד בקריית שרת ברחובות בתמורה לכ-233 מיליון שקל והוצאות פיתוח של כ-51 מיליון שקל
מערכת ice |  1
התחדשות עירונית (צילום פדרו)
חברת אלמוגים החזקות הודיעה אמש (חמישי) כי, זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת זכויות חכירה בשטח של כ-7,100 מ"ר לבנייה של כ300 יחד בקריית שרת ברחובות בתמורה לכ-233 מיליון שקל והוצאות פיתוח של כ-51 מיליון שקל.
על הקרקע ניתן להקים כ-300 יח"ד ב-6 מגדלי מגורים, שלושה בניינים של 20 קומות ו-3 בניינים של 5 קומות. הזכייה במכרז היא במסגרת  פיילוט של רשות מקרקעי ישראל שההכנסות ממכרז הקרקע יופנו לקרן להתחדשות עירונית לצורך שיקום שכונת קריית משה ברחובות.

מיכל גור, מנכ"לית אלמוגים: "הזכייה במכרז רחובות תואמת את האסטרטגיה העסקית של החברה להעמיק ולהרחיב את אחיזתה בגוש דן. אנחנו מברכים על היוזמה של ניתוב ההכנסות ממכרז מקרקעין לקרן להתחדשות עירונית ייעודית שתפעל לשיקומן של שכונות וותיקות".
עוד הוסיפה גור: "אנו גאים להיות חלק מהתרומה לקידום העיר רחובות ע"י הקמתה של שכונה חדשה בעיר, בכלל והצערת השכונות הוותיקות במסגרת ההתחדשות העירונית, בפרט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין קריית שרת ברחובות.. (ל"ת)
    שוקה 06/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור