נדל"ן ותשתיות

מהנדסי העיר מקשיחים אכיפה: ביקורי פתע באתרי בנייה

תאונות באתרי בנייה וחוסר משווע בעובדים זרים, המהנדסים יוצאים במהלך לצמצום התאונות באתרי בנייה. מנכ"ל סקייליין עגורנים: אנחנו פועלים בסביבה ציבורית שגובלת בבתי מגורים ובסמיכות להולכי רגל ותלמידי בתי ספר וגנים, מחויבים לנקוט במשנה זהירות ובטיחות
אריאל נוי |  1
מהנדסים ופיקוח על אתרי בנייה (צילום יחצ)
על רקע הזינוק המדאיג בתאונות באתרי בנייה, ובעיקר בעיר צפופה, חברת סקייליין עגורנים ערכה בסוף השבוע יום עיון מיוחד לקהילת מהנדסי הערים שעסק במתן כלים ובהתמודדות עם הסכנות והאתגרים השונים העולים מפעילות הבנייה.
בשבוע שעבר חשפנו ב- ice  כי נשבר שיא של עובדים זרים בישראל, מספר המועסקים שמגיעים מחו"ל עולה בתוך כך מספר התאונות בנייה. המוסד לבטיחות וגהות יוצא בקמפיין שקורא למעסיקים להקפיד על הנחיות הבטיחות של העובדים הזרים בישראל.
בתוך כך הוחלט בקרב מהנדסי העיר שנכחו בכנס כי תתבצע אכיפה נוקשה וביקורי פתע בתוך אתרי הבנייה כדי להבטיח שכללי הבטיחות מיושמים.
עוד הוחלט כי יינתן מעבר לכלים בטוחים וחכמים כדוגמת הכלים של חברת סקייליין עגורנים,  שמייבאת ארצה עגורנים היברדיים המיועדים לבניה בשטח עירוני צפוף ומאפשרים מרחב פעולה בטוח ואופטימלי בשטח הבנייה.
עוד הוחלט כי תהיה מעורבות גבוהה יותר של גורמים מוניציפליים שיאפשרו עצמאות וגיבוי מלא למהנדסים העירוניים, ויבטיחו מרחב עבודה סטרילי ובטוח. במקרים שבהם אתר הבנייה גובל עם מוסדות חינוך יתבצעו ביקורות ואכיפה נוקשים יותר ובתדירות גבוהה יותר.
אביב כרמל, מנכ"ל משותף סקייליין עגורנים "אני שמח על ההחלטות של המהנדסים מחובתנו לעשות כל שנדרש על מנת לצמצם את הנתון המדאיג הזה ולדאוג לסביבת עבודה בטוחה וסטרילית הן באתר הבנייה והן מחוצה לו. העובדה שאנחנו פועלים בסביבה ציבורית שגובלת בבתי מגורים ובסמיכות להולכי רגל ותלמידי בתי ספר וגנים, מחייבת אותנו לנקוט במשנה זהירות ובטיחות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך בדיוק לשמור על הילדים בגן? זה השאלה.
    מומו 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עגורן צריח עובד מעל גן ילדים עם עשרות טונות של פלדה ומטען תשובה: לקצר ולקצץ חופש עבודה לעגורן ברדיוס האתר בלבד
    סגור