נדל"ן ותשתיות

רכישה ב-13 מיליון דולר: מישורים חושפת עסקת ענק בארה"ב

מישורים רוכשת מרכז מסחרי בג'קסונוויל פלורידה, תמורת כ-13 מיליון דולר. הנכס יניב תשואה מיידית של כ-8.6%; מישורים מתכננת להשביח את הנכס ולהעלות את שיעור התפוסה, שעומד כיום על 55%
מערכת ice | 
אלון וקסמן (צילום אבירם ולדמן, יחצ)
מישורים, הנסחרת בבורסה בתל אביב ונמצאת בשליטת איש העסקים אלכס שניידר, הודיעה על הסכם לרכישת מרכז מסחרי Westland Park Plaza בג'קסונוויל, פלורידה בתמורה כוללת של כ-13 מיליון דולר.
הרכישה תבוצע עם שותף מקומי בחלוקה שווה. השלמת העסקה צפויה להיות עד סוף שנת 2024 וכפופה להתקיימות תנאים מתלים מקובלים. בכוונת מישורים לממן את הרכישה כ-40% ממקורותיה העצמיים וכ-60% הלוואה בנקאית מקומית.
הנכס בנוי על מגרש בשטח כולל של כ-67 אלף מ"ר, כאשר השטח הכולל בנכס להשכרה הינו כ-15 אלף מ"ר. שיעור התפוסה בנכס הינו כ-55% המושכר למותגים בולטים מתחום הקמעונאות האמריקאי.
על בסיס הנחת התפוסה הקיימת בנכס, ה-NOI הצפוי בשנה הראשונה הינו כ-1.15 מיליון דולר, סכום המשקף כ-8.6% תשואה על מחיר הנכס. ניהול הנכס יבוצע על-ידי השותף המקומי של החברה בארה"ב וזאת כנגד דמי ניהול ודמי הצלחה כפי שיקבעו בין הצדדים.
אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים, מסר: "אנחנו גאים להוביל עסקה נוספת שמדגישה את היכולת שלנו לאתר נכסים בעלי ערך מוסף, הממשיכים לחזק את תיק הנכסים שלנו ולהצביע על הפוטנציאל הגלום בו. ג'קסונוויל היא העיר הגדולה ביותר במדינת פלורידה מבחינת אוכלוסייתה וה-12 בארצות הברית כולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה