השוק

מנכ"ל מישורים סוגר רבעון: "גמישות פיננסית נאותה, מצבי שוק משתנים"

החברה הנסחרת בבורסה לניירות ערך מעדכנת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2024. ה-NOI הסתכם בכ-23 מיליון שקל. ה-FFO בכ-5.4 מיליון שקל, לעומת כ-11.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד המיוחס לבעלי המניות: כ-17.2 מיליון שקל. אלון וקסמן: "ממשיכים לפעול בהתאם לאסטרטגיית החברה"
מערכת ice |  1
אלון וקסמן (צילום ליאת פדרמן, shutterstock)
מישורים, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, נמצאת בשליטתו של איש העסקים קנדי אלכס שניידר, מנוהלת ע"י המנכ"ל אלון וקסמן והיו"ר אמיר תמרי, הודיעה אתמול (חמישי) על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2023. ה-NOI (סולו מורחב) הסתכם ברבעון הראשון של 2024 בכ-23 מיליון שקל, לעומת כ-24 מיליון שקל אשתקד. ה-NOI מנכסים זהים בישראל גדל בכ-5% לכ-7.5 מיליון שקל.
ה-FFO (סולו מורחב) הסתכם ברבעון הראשון של השנה בכ-5.4 מיליון שקל, לעומת כ-11.2 מיליון שקל ברבעון הראשון אשתקד. הקיטון נובע בעיקרו בשל חלוקה שבוצעה מחברה מוחזקת ברבעון המקביל אשתקד. ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות עומד על כ-684 מיליון שקל ביום סיום הרבעון הראשון. תיק נכסים מניבים בישראל ובארה"ב, ללא חלקה של מישורים בנכסי סקייליין, עומד על שווי כולל של כ-1.35 מיליארד שקל. סך המאזן כולל סקיילין עומד על שווי כולל של כ-3.3 מיליארד שקל.
חברת הדירוג מידרוג פרסמה שהיא מותירה את הדירוג של מישורים ברמתו הנוכחית – Baaa1 אופק יציב. ההפסד המיוחס לבעלי המניות עמד ברבעון הראשון על כ-17.2 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-1.4 מיליון שקל אשתקד. השינוי נובע בעיקר מגידול בהוצאות מימון, נטו שכמחציתו נמשך מסקייליין והיתרה בגין עליית ריבית על הלוואות הממנות נכסים בארה"ב והוצאות הצמדה על אגרות חוב בישראל.
אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים מסר: "אנחנו מסכמים את הרבעון הראשון עם יציבות ב-NOI מנכסים זהים וגידול בישראל. אנו ממשיכים לפעול בהתאם לאסטרטגיית החברה להשבחה וטיוב מתמשך של פורטפוליו הנכסים שלנו. בהתאם לכך השלמנו לאחרונה מכירה של נכס בוירג'ינה שמיצה את פוטנציאל ההשבחה אשר הניבה תזרים פנוי של כ-48 מיליון שקל(חלק החברה 60%). בתחילת השנה ביצענו בהצלחה גיוס אג"ח בהיקף של כ-81.5 מיליון שקל וביצענו מימון מחדש בו החלפנו הלוואה בריבית גבוהה בריבית אטרקטיבית יותר ואף שחררנו לחברה 55 מיליון שקל נוספים לפעילותה השוטפת. בהתאמה, לחברה כיום גמישות פיננסית נאותה להתמודד עם מצבי השוק המשתנים ולהמשיך להשביח את פורטפוליו נכסיה. החברת הבת סקייליין עדכנה לאחרונה על מכירה של 8 מלונות Courtyard ופירעון מוקדם של סדרת האג"ח תוך שהיא ממשיכה להתנהל מול רוכשים פוטנציאלים למימושים נוספים אשר צפויים להניב תזרים מזומנים". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנכ"ל כושל
    רועי 06/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משקיע מאוכזב
    סגור