השוק

ג'נריישן קפיטל: קיטון בהוצאות, שווי ההשקעות - 4 מיליארד שקל

בפרסום תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2024, חשפה החברה כי הרווח לפני מס לרבעון הראשון הסתכם בכ-67 מיליון שקל. תשואת הקרן על ההשקעות במהלך הרבעון הסתכמה בכ-2.4%. ארז בלשה, מנכ"ל קרן ג'נריישן: "ביצענו תהליכים משמעותיים שהובילו לביסוס וחיזוק השקעות הליבה" 
מערכת ice | 
יוסי זינגר וארז בלשה (צילום יחצ)
ג'נריישן קפיטל פרסמה היום (חמישי) את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2024.  הרווח לפני מס לרבעון הראשון של השנה הסתכם בכ-67 מיליון שקל. החברה דיווחה על קיטון משמעותי בהוצאות התפעוליות בסך של כ-8 מיליון שקל. הקיטון נובע בעיקר מהשינויים בהסכם הניהול, שנכנסו לתוקפם ברבעון הראשון. ההוצאות על דמי הניהול (לרבות מענקים) הצטמצמו ביותר מחצי, מכ-12.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד לכ-5.5 מיליון שקל, ברבעון הנוכחי. 
FFO ג'נריישן (חלקה של ג'נריישן ב-FFO של ההשקעות, מבוסס על איחוד יחסי, בניכוי עלויות מטה ותשלומי ריבית לאורך הפורטפוליו לרבות ברמת הקרן) הסתכם ברבעון הראשון השנה בכ-135 מיליון. התקבולים מהשקעות הקרן ברבעון הראשון השנה הסתכמו בכ-23 מיליון שקל, לעומת כ-34 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, כאשר הפער נובע בעיקר מהפרשי עיתוי של תקבולים.
תשואת הקרן על ההשקעות במהלך הרבעון הסתכמה בכ-2.4% (משקף תשואה שנתית של כ-9.65%), לעומת כ-14.2% תשואה שנתית בשנת 2023. התשואה על ההון לפני מס הסתכמה בכ-3.2% (משקף תשואה שנתית של כ-12.8%), לעומת כ-17.3% תשואה שנתית בשנת 2023.  שווי ההשקעות בנכסי הקרן ביום 31 במרץ השנה עמד על כ-4 מיליארד שקל לעומת כ-3.9 מיליארד שקל בסוף שנת 2023. 
ארז בלשה, מנכ"ל קרן ג'נריישן: "במהלך הרבעון הראשון של השנה ביצענו תהליכים משמעותיים שהובילו לביסוס וחיזוק השקעות הליבה של הקרן, ולצמיחה משמעותית בהכנסות וברווחיות, זאת בהתאם לתוכנית האסטרטגית. תנופת ההקמות של פרויקטי התשתית הלאומית בבעלותנו בעיצומה, פרויקטים אשר יניבו עם סיום הקמתם תזרימים משמעותיים לטווח ארוך. המיזוג של פעילות האנרגיה תחת פאוורג'ן הושלם ואנו ערוכים מיטבית למעבר למודל שוק אשר צפוי להשיא ערך רב בתחום זה. על אף אתגרי המשק הישראלי, הקרן ממוצבת היטב עם צבר נכסים איכותיים, מגוונים ומשמעותיים, שידעו לספק מענה לביקושי השוק. נמשיך לפעול לפיתוח הנכסים ולהגדלת הרווחיות והתזרימים בפרויקטים השונים ולהוביל מהלכים שישיאו ערך למשקיעים". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה