נדל"ן ותשתיות

ענקית הנדל"ן חוגגת: עסקת הענק שהכניסה לה 56 מיליון שקל נחשפת

חברת מצלאוי, מדווחת על עסקת ענק שהובילה בפרויקט שלה בהוד השרון, אשר הכניס לה סכום כולל של 56 מיליון שקל. מנכ"ל החברה רו"ח גלעד אורן: "שמחים על הבעת האמון בחברה"
מערכת ice | 
סמי מצלאוי (צילום shutterstock, יחצ)
חברת מצלאוי, הודיעה היום (שני), על כך שמכרה בעסקה אחת דירות בפרויקט בעיר הוד השרון תמורת 56 מיליון שקל. מדובר בדירות 2, 3 ו-4 חדרים בפרויקט שתקים מצלאוי ברחוב יסוד המעלה 15 בצפון שכונת מגדיאל הממוקמת בחלקה המזרחי של העיר.
בחודש אוקטובר 2022, החברה זכתה במכרז פומבי של החברה הלאומית לשיכון בישראל עמידר, להקמת פרויקט התמ"א 38/2 הריסה ובנייה מחדש. במסגרת הפרויקט המסתמן, יוקם בניין בן 10 קומות ובו 39 יח"ד חדשות, במקום בניין קיים בן 3 קומות הכולל 14 יח"ד.

פרויקט יסוד המעלה בהוד השרון של חברת מצלאוי, קרדיט הדמיה: ארקאפקט
לדברי מנכ"ל החברה, רו"ח גלעד אורן: "אנו שמחים על הבעת האמון של הרוכש בחברת מצלאוי. העסקה משקפת את הביקוש הגבוה שיש לדירות בשכונת מגדיאל בהוד השרון, המתאפיינת בנגישות גבוהה וקרבה לשלל מוקדי עניין".

רו"ח גלעד אורן, צילום: יח"צ
אורן, המשיך ואמר כי: "לאחרונה אנו חווים עלייה משמעותית בתנועה במשרדי המכירות בפרויקטים השונים של החברה הן של זוגות צעירים, משפרי דיור ומשקיעים המזהים הזדמנויות לרכישת דירות איכותיות בפרויקטים של החברה הממוקמים במקומות מבוקשים במרכז הארץ".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה