נדל"ן ותשתיות

חברת מצלאוי תבנה פרויקט פינוי בינוי מהפכני ברמת גן

חברת מצלאוי תבנה פרויקט פינוי בינוי ובו 78 דירות חדשות במתחם הרא"ה-לוחמי סיני ברמת גן, לאחר שקיבלה את הסכמת כל בעלי הדירות

מערכת ice |  2
מצלאוי (צילום מגדלור מדיה)
חברת מצלאוי, חלוצה בתחום פינוי בינוי בישראל, תבנה פרויקט פינוי בינוי במתחם הרא"ה-לוחמי סיני ברמת גן, הכולל 78 יחידות דיור חדשות בשני בניינים בני 13 ו-8 קומות, שייבנו במקום שלושה בניינים בני 3 קומות ובהם 28 יח"ד שייהרסו ויפונו. בקומת הקרקע קיימת חזית מסחרית אשר תיהרס ותיבנה מחדש. חברת מצלאוי השיגה את הסכמתם של כל דיירי המתחם.
מדובר במתחם בשטח של 1.5 דונם ברחובות לוחמי סיני 23 והרא"ה 128 ו-130. התוכנית המוצעת היא בשטח של 1.83 דונם בתמהיל של דירות 3-5 חדרים, לרבות פנטהאוזים ודירות גן. בפרויקט מתוכנן גם שטח ציבורי פתוח לרווחת התושבים בפינת רחוב הרא"ה ולוחמי סיני, וכן 80 חניות תת קרקעיות. הפרויקט ממוקם במרחק של 250 מטר מתחנת מערכות הסעת המונים – הרכבת הקלה והמטרו. על התכנון אחראי משרד אדריכלות – CPSL המתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית באזור זה.
לדברי סמי מצלאוי, יו"ר ובעלים מצלאוי חברה לבניין, "אנו מודים לבעלי הדירות במתחם על שנתנו בנו את אמונם. אנו פועלים מול מנהלת ההתחדשות העירונית של עיריית רמת גן לקידום התכנון, לרבות הגשת 'תוכנית צל' לשאר המתחם הצמוד לפרויקט".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה חשוב לדעת על פרויקט פינוי בינוי
    דוד 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחלק גדול מהמקרים פרוייקט פינוי בינוי מאפשר לעשות סדר בפריטים שבתכולת הדירה וכן להפיק רווח אלטרנטיבי שניתן להפיק מהחפצים שאין בהם עוד צורך. הדבר נכון בעיקר בדירות של אנשים מבוגרים. ככל שיש בדירה פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים, עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות בעלי ערך כספי. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו מאמר מדוייק שמסביר איך לעשות זאת
    סגור
  • פרסומת (ל"ת)
    דוד 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור