בארץ

סערה בהוד השרון: למה אתר בנייה קיבל צו סגירה מיידי?

מפקד מחוז מרכז חתם על צו סגירה לאתר בנייה בהוד השרון בעקבות חשיפת שוהים בלתי חוקיים. משטרת ישראל ממשיכה במאבק נגד עבירות העסקה והלנת שוהים בלתי חוקיים לשמירה על ביטחון הציבור
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI (צילום shutterstock)
ניצב יאיר חצרוני, מפקד מחוז מרכז, חתם אתמול (חמישי) על צו סגירה למשך 30 ימים לאתר בנייה בהוד השרון, לאחר שנחשפה העסקת שוהים בלתי חוקיים מאיו"ש. הצעד הזה נעשה במסגרת אכיפת משטרת ישראל נגד עבירות העסקה והלנת שוהים בלתי חוקיים, שהן סכנה לביטחון הציבור, במיוחד בעיתות מלחמה.
במהלך השבוע, שוטרי תחנת כפר סבא בשיתוף עם הביטחון העירוני בעיריית הוד השרון, ביצעו פעילות אכיפה באתר הבנייה, שבה חשפו חמישה שוהים בלתי חוקיים שעבדו במקום ללא אישור. האירוע גרם לפתיחת הליך פלילי נגד בעלי האתר.
משטרת ישראל מדגישה את החשיבות של אכיפת החוק ואי סובלנות כלפי העבריינים, במיוחד כשמדובר במקרים שעלולים לפגוע בביטחון האזרחים. ניצב חצרוני ציין כי הארגון ימשיך לפעול בנחישות נגד כל המעורבים בעבירות הסעה, הלנה והעסקת שוהים בלתי חוקיים.

צילום: דוברות המשטרה
אכיפת החוק והנחישות בפעולות האכיפה נחשבות לחשובות מאין כמוהן, במיוחד בתקופות של מתיחות ביטחונית. המשטרה קוראת לכלל הציבור לשתף פעולה ולדווח על מקרים חשודים, במטרה לשמור על ביטחון הקהילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה