בארץ

האם דניאל מיניביצקי יחזור הביתה? עשר שנים של חיפוש ללא תוצאות

אחרי 11 שנות חיפוש, משפחת מיניביצקי עדיין מתמודדת עם היעלמותו המסתורית של דניאל, בנה בכורם. בזמן שהם פועלים למען משפחות נעדרים אחרות, הכאב והחיפוש אחר האמת נמשכים ללא הפסקה
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
ורדה מיניביצקי זוכרת היטב את יום כיפור האחרון שעברה עם בנה דניאל, שנה לפני שנעלם. “האוירה הייתה חגיגית, כולם לבשו לבן, ופתאום הוא נכנס עם חולצה בורדו בוהקת”, היא מספרת. 11 שנים חלפו מאז שדניאל, בן 35, יצא מביתו ולא שב. אחרי שהודיע לאביו שיצא לעשן סיגריה, הוא נעלם מבלי להשאיר עקבות. “באותו רגע לא הבנו מה המשמעות של נעדר”, היא מתארת, “חשבנו שהוא יחזור בעוד רגע”.
לאחר ימים של חיפושים, התברר שהטלפון של דניאל נמצא אצל אדם אחר, והמשפחה שכרה חוקר פרטי, שמצא את ספל הקפה שדניאל לקח עמו באותו הבוקר. ההורים, ורדה ושוקי, מתארים כיצד חייהם השתנו בעקבות היעלמותו. “דניאל היה בחור נאה, מוכשר ומצליח”, מספרת ורדה. “היה לו פסיכומטרי גבוה, והוא שירת במגלן, אבל משהו לא הסתדר לו בשנים האחרונות”.
מאז היעלמותו, ורדה ושוקי פועלים למען משפחות נעדרים, מקדמים הצעת חוק שתסייע לאותן משפחות להתמודד עם הבירוקרטיה הקשורה במצב. “הדבר הכי חשוב לי אחרי דניאל זו הצעת חוק מוסדרת לנושא”, היא מדגישה. בשנה האחרונה, בעקבות המלחמה, עמותת “בלעדיהם” שבה הם פעילים התגייסה לסייע למשפחות נוספות שחוו אובדן דומה. “חייבים להמשיך לחפש”, מסכמת ורדה, “כי הכאב הזה לא עוזב אותנו”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה