נדל"ן ותשתיות

אלו הפנטהאוזים היוקרתיים שנמכרו בנתניה: עסקת ענק ב-12 מיליון שקל

שני אחים רכשו פנטהאוזים צמודים בפרויקט Story בנתניה, בהיקף כולל של 12 מיליון ש”ח. העסקה מדגימה את הביקוש ההולך וגדל לדירות מפוארות בפרויקט, ששובר שיאי מכירות מאז תחילת השנה
מערכת ice | 
פרויקט סטורי בנתניה (צילום ניר שמיר)
שני אחים רכשו לאחרונה שני פנטהאוזים צמודים בפרויקט המגורים המפואר Story בנתניה, והשקעתם המשותפת נאמדת בכ-12 מיליון ש”ח. עסקה זו היא חלק ממגמה בולטת בפרויקט, שבו בוצעו עסקאות בהיקף כולל של כ-110 מיליון שקל בחצי השנה האחרונה.
הפנטהאוזים ממוקמים בקומה ה-21 של מגדל C ומציעים עיצוב יוקרתי ורמת אבזור גבוהה. כל דירה משתרעת על שטח של 161 מ”ר וכוללת חמישה חדרים, בנוסף לשתי מרפסות בשטח כולל של 80 מ”ר ו-9 מ”ר. הדיירים נהנים מגישה לבריכת שחייה, מערכת בית חכם, תאורה ייחודית ותכנון אדריכלי מוקפד.
קבוצת דוד אזולאי, המובילה את הפרויקט, מבססת את מעמדה כחברת הנדל”ן המשמעותית בנתניה. מאז יולי האחרון, כאשר נמכרה דירה בת חמישה חדרים במחיר שיא של כ-3.95 מיליון שקל, ניכר כי הביקוש לפרויקט Story הולך ומתרקם, במיוחד בקרב משפחות.
הפרויקט כולל שלושה מגדלים, מהם שניים בני 26 קומות ואחד בן 20 קומות, עם סך של 300 יחידות דיור. המיקום המרכזי והאסטרטגי של הפרויקט, המשלב שטחים מסחריים ושטחים לרווחת הדיירים, הופך אותו לאטרקטיבי במיוחד עבור משפחות המחפשות מגורים באיכות גבוהה. כל אלה מבטיחים שהפרויקט Story ימשיך לשבור שיאי מכירות גם בעתיד.

עו״ד דוד אזולאי, הבעלים של קבוצת דוד אזולאי (צילום: ניר שמיר)
עו״ד דוד אזולאי, הבעלים של קבוצת דוד אזולאי ציין: ״נתניה מתחילת המלחמה, מלבד מקרים בודדים, נשארה מחוץ לטווח הטילים והובילה בשנה האחרונה את מפת הביקושים. משפחות צעירות מחפשות מקום שקט, מרכזי ועם אווירה קהילתית וצעירה, ואלו בדיוק הערכים שפרויקט Story מציע. אחוז גבוה מהרוכשים הן משפחות צעירות מקומיות ומהאזור״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה