נדל"ן ותשתיות

מהפכה בענף הבנייה: טכנולוגיה ישראלית פורצת דרך זוכה להכרה עולמית

סקייליין קוקפיט הישראלית, בשיתוף עם רדיוס הבריטית, זכתה בפרס “החדשנות הטכנולוגית בענף הבנייה לשנת 2024” בבריטניה, בזכות מערכת שליטה ובקרה מרחוק על עגורנים, המבוססת על בינה מלאכותית ומציאות רבודה, לשיפור הבטיחות והיעילות
מערכת ice | 
צילום Radius cranes
חברת סקייליין קוקפיט הישראלית, מובילה בתחום האוטומציה וטכנולוגיות העגורנים, זכתה בפרס היוקרתי “החדשנות הטכנולוגית בענף הבנייה לשנת 2024” בבריטניה. הזכייה התקיימה במסגרת תחרות מטעם מגזין News Construction, הנחשב לאחד המגזינים החשובים והוותיקים ביותר בתחום הבנייה בבריטניה. סקייליין קוקפיט זכתה בזכות פיתוח פורץ דרך של מערכת המאפשרת שליטה ובקרה מרחוק על עגורני צריח, באמצעות בינה מלאכותית ומציאות רבודה.
סקייליין קוקפיט, שפעלה בשיתוף עם חברת רדיוס הבריטית – נציגתה בבריטניה, יצרה מערכת הנקראת “קוקפיט”, אשר מאפשרת למנופאים לשלוט מרחוק בעגורנים ממוקד קרקעי מאובטח. הטכנולוגיה, המבוססת על פיתוחים מתקדמים, מאפשרת לשפר את הבטיחות והיעילות באתרי בנייה, תוך הפחתת הסיכונים לעובדים והעלאת רמת השליטה בפרויקטים מורכבים.
חברת האם, סקייליין עגורנים וטכנולוגיות, היא החברה הגדולה והמובילה בישראל בענף עגורני הצריח, והיא מספקת פתרונות מגוונים בתחום השכרת מנופים, שירותי אחזקה ופיתוח טכנולוגיות משלימות לבנייה. הזכייה בפרס הבריטי מוסיפה גושפנקא נוספת למעמדה של ישראל כמעצמת טכנולוגיה מובילה גם בענף הבנייה.
צחי פלאטו, מנכ"ל סקייליין קוקפיט: "אני נרגש ומלא גאווה על זכייתו של 'סקייליין קוקפיט' בפרס 'החדשנות הטכנולוגית של ענף הבניין לשנת 2024'. ההכרה הזו, ממוסד ותיק ומוערך כמו News Construction, שמוביל את תחום הבניין באנגליה, היא עדות לחדשנות הייחודית ופורצת הדרך שמביא עימו הקוקפיט שלנו. הפרס מהווה הכרה עולמית ביכולות של המוצר שלנו לשפר את ענף הבנייה ברחבי העולם ולהפוך כל פרויקט לחכם ומדויק יותר".

צחי פלאטו, מנכ"ל סקייליין קוקפיט (צילום: קונטק)
מקבוצת רדיוס נמסר: "סקייליין קוקפיט מציג חדשנות פורצת דרך בניהול פרויקטי בנייה, המתייחסת לרווחת המפעיל, יעילות ושיפור הבטיחות. תוך התגברות על הספקנות בתעשייה, הפתרון שלנו משלב טכנולוגיית AI ו-AR בצורה חלקה, ומספק תובנות נתונים בזמן אמת. אנחנו ספק ההרמה הראשון המפעיל את המערכת הזו בבריטניה, שכן הרוח החלוצית והמחויבות שלנו לחדשנות מציבות אותנו כמובילים בהנעת שינוי חיובי בתעשיית הבנייה. אנו באמת מאמינים שסקייליין קוקפיט הוא העתיד של ענף הבנייה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה