נדל"ן ותשתיות

קבוצת דוד אזולאי חוגגת: זו הדירה שנמכרה בפרויקט החדש

קבוצת דוד אזולאי ממשיכה לשבור שיאי מכירות בנתניה: מדווחת על מכירת דירת 5 חדרים בפרויקט המגורים Story בן צבי בכ-3.95 מיליון שקל. הדירה ממוקמת בקומה ה-17 מתוך 26 קומות, בשטח של 122 מ״ר ו-20 מ״ר מרפסת
מערכת ice | 
אילוסטרציה AI
ענף הנדל״ן שהחל להתעורר לפני כחודשיים, ממשיך לספק עסקאות נדל״ן המעידות של התאוששות מהמלחמה, רצון גובר בדירה בבעלות וצמצום ההיצע מול ביקושים ערים. כמו כן, ניכר כי נתניה, שכלל לא הייתה בטווח מתקפות הטילים מאז ה-7 באוקטובר, משדרת עסקים כרגיל. 
קבוצת דוד אזולאי שדיווחה בחודש מאי על מכירה של הפנטהאוז היקר ביותר בשכונת קריית השרון בנתניה במחיר של 5.65 מיליון ש״ח ודיווחה קודם לכן, בחודש אפריל על חודש שיא- מכירת 16 יח״ד בפרויקט Story בהיקף כולל של כ-50 מיליון ש״ח, ממשיכה את מומנטום המכירות ומעדכנת על שיא מכירות נוסף בפרויקט Story בן צבי בנתניה, דירת 5 חדרים במחיר של 3.95 מיליון ש״ח. 
פרויקט Story (צילום: קבוצת דוד אזולאי)
הדירה שנמכרה (צילום: קבוצת דוד אזולאי)
עו״ד דוד אזולאי, הבעלים של קבוצת דוד אזולאי ציין: ״השוק מתעורר וחוזר לעצמו ובנתניה שלא חוותה את המלחמה במטווחי טילים, אנו רואים ביקושים גבוהים שמתחילים להזכיר את הביקושים של לפני שנתיים, בהיקפים ובמחירים. ככל שהזמן עובר, גם הציבור שישב על הגדר מבין שהמחירים ימשיכו לעלות וכדאי לו לקנות עכשיו, כי הביקושים ימשיכו להמריא אל מול ההיצע הדליל שרק יחריף בשל הקיטון בהתחלות הבנייה״. 
דוד אזולאי (קרדיט: קבוצת דוד אזולאי)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה