נדל"ן ותשתיות

חברת החשמל למען תושבי מטולה: "תודה על המקצוענות והמהירות"

בעקבות מטחי הירי הכבד בימים האחרונים וההרס הרב שנגרם ביישובים, צוות חברת החשמל פעל במהלך הלילה במטולה ואף השלים את שיקום רשת החשמל למושבה. ישראל רזניק, יו"ר אגודת המים "מי מטולה", מסר להנהלת חברת החשמל: "תודה רבה על הנחישות, האומץ, המקצוענות, והמהירות"
מערכת ice | 
עובדי חברת החשמל (צילום חברת החשמל)
בעקבות מטחי הירי הכבד בימים האחרונים וההרס הרב שנגרם ביישובים, עובדי חברת החשמל פעלו במהלך הלילה במטולה ואף השלימו את שיקום רשת החשמל למושבה. עוד דווח כי במהלך הפעילות הלילית, אספקת החשמל חודשה במלואה.
לאחר שני לילות של איתור נזקים ופעולות מורכבות לתיקון, כוח מתוגבר של עובדי חברת החשמל הגיעו הלילה למטולה, לאחר אישור מהצבא. יחד עם דוד אזולאי, ראש מועצת מטולה וכיתת הכוננות, עובדי חברת החשמל הגיעו לשטח, פרסו תיילים חדשים וחידשו את אספקת החשמל.
בעקבות פעילותם החיונית של עובדי חברת החשמל בעיר, ישראל רזניק, יו"ר אגודת המים "מי מטולה", מסר הבוקר (שבת) את הערכתו להנהלת החברה: "תודה רבה על הנחישות, האומץ, המקצוענות, והמהירות. אתם גיבורים ומלאכים וכל פעם מחדש אתם מוכיחים את הדברים הללו מחדש".
כזכור, בשבוע שעבר דווח כי רשות החשמל ונגה פרסמו שימוע בנושא "קביעת תקרת מחיר מקסימלי על תעריפי ההגנה המשולמים ליצרנים" ואף הליך שיתוף ציבור בנושא "עדכון שיט חישוב מחיר השוק בשיטת SMP".
על פי הדו"ח שהציגה חברת מידרוג, השינויים שמציעה רשות החשמל ונגה עשויים לפגוע בהכנסות וברווחיות היצרנים. בעקבות כך, נודע כי חברת מידרוג תמשיך לבצע ניתוח מעמיק בנושא ותבדוק את ההשפעות של השינויים הללו על חברות ופרויקטים שונים הפועלים בענף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה