רכילות עסקית

ערוכים לכל מצב? הביקור של יו"ר רשות החשמל בתדיראן

יו"ר רשות החשמל ביקר השבוע במטה של קבוצת תדיראן אנרגיה, שמתמקדת באנרגיה מתחדשת
מערכת ice | 
תדיראן (צילום יח)
השבוע ביקר יו"ר רשות החשמל, מר אמיר שביט, במטה תדיראן אנרגיה חדשה בקיסריה, בליווי בכירי רשות החשמל. במסגרת הביקור, שביט קיבל סקירה על פעילות קבוצת תדיראן בתחום האנרגיה החדשה. חלק מהפעילות של קבוצת תדיראן : מערכות סולאריות, אגירת אנרגיה, טעינת רכבים ומערכות אל פסק.
הוצגו לשביט פרויקטים ופיתוחים חדשניים של קבוצת תדיראן, ובנוסף, התקיימה שיחה על האתגרים וההזדמנויות בשוק האנרגיה המתחדשת בישראל. אחד מהפרוייקטים האחרונים של הקבוצה, הוא רובוט טעינה נייד לרכבים חשמלים, הרובוט החדש לא זקוק לתשתית קבועה ומאפשר טעינה מהירה ונוחה בשלל מקומות בהם לא ניתן להציב עמדה קבועה.
מנכ"ל ובעלים של קבוצת תדיראן, משה ממרוד אמר על הביקור: "הפוטנציאל של שוק האנרגיות המתחדשות בישראל הוא עצום ומלא אתגרים ואנו שמחים לראות שרשות החשמל שמה לה למטרה לקדם את התחום לפשט תהליכים ולקבוע רגולציה והחלטות שיסייעו לצמיחת השוק".

רן עבודי -מנכ"ל תדיראן פתרונות אנרגיה, משה ממרוד-המנכ"ל והבעלים של קבוצת תדיראן, אמיר שביט, יו״ר רשות החשמל, שניר שרון-משנה למנכ"ל ומנהל העסקים הראשי, עלאא פחורי, ראש אגף אנרגיה מתחדשת, רשות החשמל (צילום: יח"צ)
בתגובה אמר יו"ר רשות החשמל, אמיר שביט: "התרשמנו ממגוון הפתרונות הרחב שהחברה מציעה בתחום, ואנו מברכים על עבודתה המאומצת בפיתוח מוצרים נוספים, שיתרמו לציבור בכלל ולמשק החשמל בפרט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה