נדל"ן ותשתיות

סערה ברשות להתחדשות עירונית: אחרי 7 שנים זו הבכירה שפורשת

עינת גנון, סמנכ"לית הרשות להתחדשות עירונית ואחת המומחות הגדולות ביותר בתום בעולם, הודיעה על פרישתה מהתפקיד אחרי שבע שנים. בכירי הענף טוענים שבעקבות פרישתה יחול עד סוף השנה גל פרישות בהנהלת הרשות | כל הפרטים
מערכת ice |  1
התחדשות עירונית (צילום shutterstock)
בשנים האחרונות, בישראל נרשם גידול משמעותי בהיקף ההתחדשות העירונית בזכות פרויקטים ברחבי הארץ שזוכים להצלחה גדולה. על כל זה, מפקחת הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית שפועלת תחת משרד השיכון.
כעת, פרסום חדש ומדאיג מעיד שככול הנראה שהרשות עומדת לחוות גל פרישה בקרב בכיריה. הכל מתחיל בעינת גנון, סמנכ"לית הרשות, שהודיעה על פרישה מהתפקיד לאחר כהונה של 7 שנים ולמעלה מ־25 שנים של פעילות בתחום ההתחדשות העירונית במשרד הבינוי והשיכון.

עינת גנון, סמנכ"לית הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, צילום: שלומי אמסלם, באדיבות הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית​
גנון, נחשבת לאחת מהמומחות הגדולות ביותר בעולם בתחום ההתחדשות העירונית ובסמוך לפרסום בדבר פרישתה, גורמים בענף ציינו שהם סבורים שהמהלך יוביל לפרישות נוספות של בכירים ברשות.
לאחרונה, גנון התמודדה על מספר תפקידים נוסף מחוץ לרשות להתחדשות עירונית כשהבולט בהם, הוא לתפקיד מנכ"לית רשות המטרו החדשה. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, לא ברור מה עומד להיות הצעד הבא שלה. לפי טענותיהם של גורמים בכירים ששוחחו עם גלובס, העזיבה של גונן היא ככול הנראה פוליטית ושעד סוף השנה אנו צפויים לראות פרישות נוספות של בכירים ברשות.  
הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, מסרה בתגובה לפרסומים כי: "משרתה של גנון, כמו משרות בכירים נוספות במגזר הציבורי, הינה משרה הקצובה בזמן, ומסתיימת בסוף שנה זו. גנון ביקשה שלא להאריך את הכהונה, ולצאת לחופשת פרישה ב-1 באוקטובר. גנון בחרה לפרוש בשיאה ובפריחתה של העשייה בתחום ההתחדשות העירונית, בין היתר בעקבות מגוון מהלכים שהובילה בשנים האחרונות והגיעו לכדי מימוש. אין ספק כי לנוכח הישגים משמעותיים אלו, פרישתה נעשית מתוך סיפוק רב ומתוך רצון להשקיע את מגוון יכולותיה בעשייה חדשה ומאתגרת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוזר-ניסיון במשרד השיכון מביא למומחיות ברמה על-עולמית? (ל"ת)
    איתן 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור